Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

port 443 foutmelding

Hallo Guerilla Games! Vanaf ongeveer 7 januari krijg ik foutmeldingen als de warzones geladen worden of als ik een vriend of een warzone wil joinen. Ik kan me van Kz2 herinneren dat ik een aantal ports moest forwarden. Alle relevante KZSF ports heb ik op mn Netgear n600 geforward. Desondanks blijf ik dezelfde foutmelding houden. Ben al fanatiek op zoek gegaan online om te achterhalen waar dit aan kan liggen. Heb oa MTU op manueel gezet (1500)... ook heb ik mn savefile verwijderd. Ook dit helpt niks. Overigens...als ik mn ps4 rechtstreeks op mn modem aansluit krijg ik de port 443 foutmelding. Zo langzamerhand ben ik aan t einde van mn latijn en raakt mn geduld op. Heb geen zin om kleuterschool shooters als BF of COD te spelen. Killzone is het helemaal voor mij, maar dan moet t wel werken. Kan iemand van jullie me uit de brand helpen met wat tips? Overigens vreemd dat ik alleen in KZ problemen ondervind. Alvast bedankt voor de moeite, groet Housenator
Member
0

Re: port 443 foutmelding

Als ik lees dat  je via rechtstreeks via modem toch de fout geeft.

En andere spelen geven geen probleem dan is er wat anders aan de hand.

Ik zou je vraag hier eens stellen

http://nl.playstation.com/

Succes

Member
0

Bedankt voor je reactie! Is idd vreemd dat ik die port foutmelding ook kreeg toen ik de router er tussenuit haalde. Heb toen niet nogmaals de netwerkinstellingen op mn ps4 opnieuw ingesteld. Zal vanavond nogmaals een poging wagen. Wellicht dat mijn router het statische ps4 ip adres eindigend op 3 wil weggeven aan n ander apparaat. Heb weer een beetje motivatie gevonden, zal er vanavond nogmaals mee stoeien. Anders idd maar direkt melden bij de support van Sony.
Member
0

Hoop dat het lukt ben benieuwd Smiley Knipoog

Spoiler

Member
0

Update: Gisteravond rechtstreeks op mn modem bleef ik online foutmeldingen krijgen. Uiteindelijk heb ik mn ip adres een dusdanig hoog nummer gegeven, dat mn router vast niet uitdeelt aan andere apparaten. Daarop heb ik de ports nogmaals geforward. Uiteindelijk heb ik ook mn ps4 teruggezet naar de standaard instellingen. Heb gisteravond n aantal rondes probleemloos met vrienden kunnen gamen. Hoop dat mijn KZSF probleem is opgelost. Zal me hier melden, mocht ik weer 0roblemen krijgen.
Member
0

Top dat het gelukt is .

En bedankt voor het melden misschien als iemand ook zo probleem heeft.

Kan dit de oplossing zijn.

Ps

Als ik mijn PS4 heb voeg ik je toe met je goedvinden Smiley Knipoog

Highlighted
Member
0

Zeker dude....voeg me maar toe dan!!! Hoop voor je dat de ps4 leverprobs gauw verleden tijd zijn.