Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Hoe join ik een clan ?? En mijn ID is michiel_vh999 allemaal kleine letters
Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Volgens mij moet je een invite krijgen van een Clan Officer van een clan en deze moet je dan acepteren op:

http://shadowfall.killzone.com/  onder het kopje CLAN.

Member
0

Voeg mij ook maar toe als je regelmatig Shadowfall speelt, heb m een tijdje niet gespeeld maar ben weer terug begonnen. Zit wel al in een clan maar die bestaat maar uit 2 man aangezien minder mensen zijn overgestapt naar ps4 dan eerder verwacht.
Member
0

Ow, lijst vergeten, bij deze:

Lijst kopie
Holland_x
geneticwaste
Dirty__Dutchman
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux
Tjaytje
Golf2Echo
NatteBillie
DunDeeF92
Crazy_Gr33n
leon921
Playdutch
UnrealChipie
Your-Shadow-NL
Djerro
Member
0

Sinds gisteren met KZ-SF begonnen. Naam staat onderaan.

Lijst kopie
Holland_x
geneticwaste
Dirty__Dutchman
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux
Tjaytje
Golf2Echo
NatteBillie
DunDeeF92
Crazy_Gr33n
leon921
Playdutch
UnrealChipie
Your-Shadow-NL
Djerro
TDBtje
Member
0

Hoi, ik zou ook graag in de avonduren een potje killzone spelen. Mijn K/D is 1.7 en W/L is 2.1 en speel bijna altijd met spawn beacons. xavix654