Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Holland_x
geneticwaste
Fu-king-Dutchman

leon921

zeker op zoek naar nl mensen die dit spelen voeg me maar toe

Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Holland_x
geneticwaste
Dirty__Dutchman
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux
Tjaytje
Golf2Echo
NatteBillie
DunDeeF92
Crazy_Gr33n

leon921

ghegheghe voutje

Member
0

Holland_x
geneticwaste
Dirty__Dutchman
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux
Tjaytje
Golf2Echo
NatteBillie
DunDeeF92
Crazy_Gr33n
leon921
Playdutch

Invite mij maar gewoon. Speel regelmatig KZ
Member
0

Zijn er nog mensen die KZ spelen? Ben zelf nieuw bij Killzone, hiervoor altijd games op de xbox gespeeld

Member
0

coolruler1970

Member
0

Hoi gasten. PPHC is altijd opzoek naar mensen die spelen en die het niet zo serieus nemen. We hebben spelers uit Nederland, Engeland en Amerika dus er zijn meestal wel mensen online om mee te spelen. We gebruiken de party chat dus je moet wel een beetje Engels kunnen. Het maakt ons niet uit of we winnen of verliezen maar we gaan er wel voor. We zeuren, schelden en zeiken elkaar af maar allemaal met een knipoog. Je hoeft niet goed te zijn want dat zijn wij ook niet. Lol Het is maar een game. Als het clan systeem er is gaan we ook clan matches spelen. Als je wilt joinen moet je me maar een berichtje sturen via PSN met PPHC erin en ik zal je toevoegen.
PPHC for the non serious serious gamers.
Member
0

id: UnrealChipie

Lijst kopie

Holland_x
geneticwaste
Dirty__Dutchman
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux
Tjaytje
Golf2Echo
NatteBillie
DunDeeF92
Crazy_Gr33n
leon921
Playdutch

UnrealChipie

Member
0

Re: Zet je ID van Spelvoeg er hier om te Spvvvelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

voeg me toe als je een nederlander bent en wel eens killzone shadowfall speelt mijn account is your-shadow-nl

Member
0

your-shadow-nl

Member
0

Re: Zet je ID van Speler hjier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

your-shadow-nl is mijn account