Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes.

Mijn ID: Holland_X

Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

Goed idee Holland_X.
Voor de mensen die het interessant vinden kopieer de lijst en zet je naam erbij.

Holland_x
geneticwaste
Member
0

Re: Zet je ID van Speler hier om te Spelen in Shadow Fall samen, clans maken en wedstrijdjes

[ Bewerkt ]
Member
0

He dutchman.
Ik zag dat je eerder al een zelfde soort topic was gestart op het Engelse forum. Misschien ook maak even toevoegen hoe meer mensen om mee of tegen te spelen hoe beter. Nu hopen dat het weer drukker word hier op het Nederlandse forum.
Member
0

Groot gelijk,ik denk dat als europa de PS4 krijgt en NL dus ook het hier wel wat drukker word. Smiley Vrolijk

Member
0

[ Bewerkt ]

Yooh,

Toevallig was ook naar wat (nederlandse) mensen op zoek.

IVM tijdzone en vrienden die (nog) geen ps4 halen.

Volgende week heb ik mijn PS4 samen met KZ uitteraard!

Ik vind het vooral tof als een team samen te werken en goed te communiceren om zo te overwinnen!

Persoonlijk vind ik het vaak best iritant om met random mensen te spelen die je geen back-up geven of uberhaupt supporten.

Dus als je toevallig zelf ook mensen zocht voel je vooral vrij om mij toe te voegen ! Smiley Erg vrolijk

Ik hoef niet perse in een clan ofso(mits ik gevraagd wordt), wil gewoon fun hebben!

Ik zal voornamelijk in de avond uurtjes aan het spelen zijn.

Ook werk ik op het moment maar 3 dagen dus zal ook eens wel in de middag online zijn.

PSNid: Eqic_DodoO

Member
0

[ Bewerkt ]
He eqic.

Ik ben ook opzoek naar meer mensen om mee te spelen. Ik hou ervan om in een team te spelen want dat maakt de game veel intenser. Ik zit zelf ook (nog) niet in een clan maar wat niet is kan nog komen. Ik speel meestal in de avonduren omdat ik overdag werk. Ik zal je toevoegen en misschien zie ik je wel online.

Holland_x
geneticwaste
FU-KING-DUTCHMAN
Eqic_DodoO
Member
0

Ik speel ook vooral in de avond.

Een clan zou ook niet slecht klinken.

Laatste keer dat ik in een clan zat was ten tijde socom 1&2 op PS2.
Was toen best intens en leuk, dus wie weet...

Wie wil, voeg me maar toe...

Holland_x
geneticwaste
FU-KING-DUTCHMAN
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks

Member
0

Heb al wat verzoeken aan jullie gestuurd.
Werk graag samen, maar gebrek aan Squad en Clan systeem maakt het nog niet echt makkelijk.

Heb er graag een paar mensen bij op de FL

Holland_x
geneticwaste
FU-KING-DUTCHMAN
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
Member
0

Mijn ID: iEmiliux

En de rest van de lijst:

Holland_x
geneticwaste
FU-KING-DUTCHMAN
Eqic_DodoO
Calippo_Tecks
nelis123
iEmiliux