Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: Waar zijn de spelers ?

wow wat ik hier allemaal lees camping base rape mischien zijn jullie een te makkelijke doelwit en ga je te vaak terug naar hetzelfde plekje want ik heb hier dus echt geen last van misschien proberen ze het wel maar genoeg manieren om dat te ontlopen ik zou zeggen speel het spel eerst eens serieus een tijdje leer de maps zorg voor een goeie internet conectie en je hebt de tofste shooter van het moment

Member
0

^ so true. Er zijn echt veel mensen die zeuren over KZSF en meestal zijn dat mensen die cod spelen en voor het eerst killzone ervaren. Ze vinden alles OP of willen dit of dat aanpassen, imo is KZSF redelijk gebalanceerd en hoeft er niets te worden aangepast. Behalve de judas met flashlight attachment en een paar nieuwe maps zou prettig zijn.
Member
0

petje1976 wrote:
Ik heb spijt dat ik deze game gekocht heb. Ik heb 1 jaar kz2 gespeeld en daarna 3 jaar kz3. Ik sta op de 30ste plek van de wereld met kz3 dus je kunt niet zeggen dat ik een fanboy of zoiets ben van een andere shooter. De singelplayer is echt heel tof van kz-sf , maar toen ik de multiplayer ging spelen ben ik echt verschrikkelijk boos geworden. Het is een grote puinbak geworden. Het lijkt of ze meer richting kz 2 hebben willen gaan met het goede van kz 3. Maar dit is totaal mislukt. Het is een grote ravage met rugschietende gasten , spawn's campers , en iedereen gooit maar in het blinde weg met granaten. Ook nu je dus moet betalen dmv ps+ , mag je toch wel verwachten dat er weinig lagg is. Helaas de lagg en one shot's zijn verschrikkelijk en maakt het online spelen zga onmogelijk. Conclusie is dat ik veel vrienden afgeraden heb kz-sf te kopen met de ps4 . Misschien de Gorilla games deze afschuwelijke start nog een beetje recht trekken met een paar flinke updates. Ik ben echt teleurgesteld in deze multiplayer.

Ben het helemaal met je eens. Ik ook heb veel KZ2 gespeeld, maar ik vind KZSF online maar een rommeltje. 

Member
0

Killzone 2 helemaal kapotgespeeld, KZ3 was teveel qua onnodige extra's en idd die cloak snipers met assault wapens. Dus die heb ik redelijk snel weggelegd.

Ik vind SF beter dan 3, en goed te spelen, heb nauwelijks last van lag o.i.d. Wat echter wel een mega verschil maakt is of je in een team zit dat weet dat het Killzone speelt en niet een CoD ofzo. Daarmee bedoel ik; Ze vliegen de spawn uit (elke keer) met t idee wel even het verschil te maken.... dat gaat dus niet alleen.... Met als gevolg dat de spawnbeacons niet gezet worden voor ze gekilled worden en dus gaat t hele team steeds 300km naar n objective lopen. Word snel vervelend... maar met gamers die weten hoe KZ werkt kan ik een hele week gamen zonder me te ergeren. Ik speel 99% van de tijd support om beacons neer te zetten maar ook die worden kapot geschoten en dan ben je weer klaar totdat de timer om er eentje te zetten weer volloopt. Dat is hoe ik over SF denk, n goede game mits je met goede gamers speelt.