op 01-23-2014 08:57 PM
wow wat ik hier allemaal lees camping base rape mischien zijn jullie een te makkelijke doelwit en ga je te vaak terug naar hetzelfde plekje want ik heb hier dus echt geen last van misschien proberen ze het wel maar genoeg manieren om dat te ontlopen ik zou zeggen speel het spel eerst eens serieus een tijdje leer de maps zorg voor een goeie internet conectie en je hebt de tofste shooter van het moment
op 02-04-2014 03:23 PM
op 02-12-2014 09:34 AM
@petje1976 wrote:
Ik heb spijt dat ik deze game gekocht heb. Ik heb 1 jaar kz2 gespeeld en daarna 3 jaar kz3. Ik sta op de 30ste plek van de wereld met kz3 dus je kunt niet zeggen dat ik een fanboy of zoiets ben van een andere shooter. De singelplayer is echt heel tof van kz-sf , maar toen ik de multiplayer ging spelen ben ik echt verschrikkelijk boos geworden. Het is een grote puinbak geworden. Het lijkt of ze meer richting kz 2 hebben willen gaan met het goede van kz 3. Maar dit is totaal mislukt. Het is een grote ravage met rugschietende gasten , spawn's campers , en iedereen gooit maar in het blinde weg met granaten. Ook nu je dus moet betalen dmv ps+ , mag je toch wel verwachten dat er weinig lagg is. Helaas de lagg en one shot's zijn verschrikkelijk en maakt het online spelen zga onmogelijk. Conclusie is dat ik veel vrienden afgeraden heb kz-sf te kopen met de ps4 . Misschien de Gorilla games deze afschuwelijke start nog een beetje recht trekken met een paar flinke updates. Ik ben echt teleurgesteld in deze multiplayer.
Ben het helemaal met je eens. Ik ook heb veel KZ2 gespeeld, maar ik vind KZSF online maar een rommeltje.
op 05-02-2014 10:17 PM