Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Waar zijn de spelers ?

Hoe kan het nu zijn dat er zo weinig spelers online zijn?   overdag minder dan 500 zelfs.

Het maken van een room is nu zelfs gewoon onzin want er is niemand die joint.

wat is er aan de hand? of is killzone zo inpopulair geworden na de KZ3 flop.

Member
0

Re: Waar zijn de spelers ?

Ja ik begrijp er ook niks van, heel weinig spelers.
Lees op het Engelse forum dat er veel KZSF spellen 2de hands in de winkels ligt.
Ik denk dat als straks het clan gebeuren en wat patches komen het wel wat drukker word.
Member
0

[ Bewerkt ]

Ik denk dat Killzone: SF een misstap is in de franchise. Ik weet niet hoeveel consoles en hoeveel copies van SF over de toonbank zijn gegaan, maar aan een spelersaantal van 500 te zien lijkt het wat weinig.

Member
0

Ik heb spijt dat ik deze game gekocht heb. Ik heb 1 jaar kz2 gespeeld en daarna 3 jaar kz3. Ik sta op de 30ste plek van de wereld met kz3 dus je kunt niet zeggen dat ik een fanboy of zoiets ben van een andere shooter. De singelplayer is echt heel tof van kz-sf , maar toen ik de multiplayer ging spelen ben ik echt verschrikkelijk boos geworden. Het is een grote puinbak geworden. Het lijkt of ze meer richting kz 2 hebben willen gaan met het goede van kz 3. Maar dit is totaal mislukt. Het is een grote ravage met rugschietende gasten , spawn's campers , en iedereen gooit maar in het blinde weg met granaten. Ook nu je dus moet betalen dmv ps+ , mag je toch wel verwachten dat er weinig lagg is. Helaas de lagg en one shot's zijn verschrikkelijk en maakt het online spelen zga onmogelijk. Conclusie is dat ik veel vrienden afgeraden heb kz-sf te kopen met de ps4 . Misschien de Gorilla games deze afschuwelijke start nog een beetje recht trekken met een paar flinke updates. Ik ben echt teleurgesteld in deze multiplayer.
Member
0

Tja weet je ik ben zelf ook een KZ2 speler, en moet zeggen dat ik KZ3 behoorlijk vond floppen en dat temeer vanwege het feit dat er te veel rommel in zat zoals ecoskellets en weet ik veel wat voor rommel, maar ook het cloacken van de sniper die met een assault wapen speelde.

Waar ik me momenteel erg druk om maak is het spawn campen, en dit gebeurt in alle game mode zowel TDM als Warzone, en dit is zo ernstig dat er horden met snipers op de uitgang loeren van de base.. 

Maar de echte problemen in KZ4 waardoor spelers massaal afhaken zijn natuurlijk het basecampen, maar de enorme traagheid waarmee je speelt en ik dit eerder verwijte aan de console die het gewoon niet allemaal meer aankon, maja met een ps4 dacht ik dat dit veel soepeler zou gaan.

Geen voice chat  dus geen vrienden geen chat.. jammer

Geen clan support.

Enorme lag in de servers waardoor spelers schaatsen en sponzen, ik denk omdat de party een mengelmoes van landen is.

Minder spelers in de party's

Je ziet dat er nagenoeg geen warzone meer gespeeld word en dat is er jammer.

In mijn ogen zijn er slecht een paar dingen nodig om deze game te boosten en dat is wat meer snelheid zeg 25%,  minder damage, meer spelers uit eigen regio, clan support en chat, maar bovenal om het algemene basecampen uit te roeien is de keuze om base spawn of een random spawn te krijgen.

Ik hoop dat KZ nog wat gaat worden, en hopelijk snel want anders is het gebeurd, en dat weten ze zelf ook vandaar die gratis weekeinde.

Member
0

Er zijn genoeg manieren om base Campen en spawn Campen te voorkomen. Ik vind het raar dat er zoveel mensen zijn die daar last van hebben. Ik speel bijna altijd support class en gooi overal mijn spawn beacon uit.

GG is bezig met de updates voor chat en clan support ( ze moeten er wel mee opschieten dat wel) en de gratis multiplayer was eerder al aangegeven door ze dat ze dat zouden doen.

Ik heb zelf ook kz2 en kz3 gespeelt ( ik speel geen andere shooter want die zijn bagger) en ik vind het een hele verbetering van kz3 en misschien zelfs beter dan kz2 maar dat is mijn mening.
Member
0

[ Bewerkt ]

Je hebt gelijk er zijn genoeg manieren om uit je basis te komen, maar daar gaat het helemaal niet om, kijk dat nagenoeg iedereen massaal van eigen base richting de base van de vijand gaat om daar afwachtend te campen op de deuropening geeft al aan dat er iets behoorlijk mis is en was in dit spel, en eigelijk kan ik de spelers niet eens kwalijk nemen want het is het spel dat je de gelegenheid om te bascampen en dat is een grote fout i.m.o van GG.

Dit is ontstaan al in Killzone 2 voorgezet in KZ3 en nu massaal ingezet in Shadow Fall en dat is erg jammer want het is niet eens alleen in TDM maar ook in Warzone objective nummer een geworden.

Kijk nu kennen wij Killzone al wat langer maar je kunt je voorstellen dat je pas net te maken krijg met killzone, b.v al die xbox gasten die nu over zijn op de ps4, en geloof me die spelen enkele dagen SF en worden met de grond gelijk gemaakt door die spawnbase gastjes, wat ongeveer 80% is van de bevolking op KZ, kijk en die denken ook wat the F.U.C.K gebeurt hier, sponzende spelers, total geen autoaim wat gewoon noodzakelijk is voor controler, vet zware besturing tov COD en dat vinden meeste spelers gewoon ruk, maja das een discussie puntje.

Maar dan worden zo ook direct afgeschoten op de deurdrempel.

Daarnaast geen ranking, geen voice chat behalve party vrienden.... tja mensen het is een optel som van dingen die voor veel spelers gewoon te veel is en dan grijpen ze toch naar Battlefield of Ghost.

En dit is zoals ik het ziet, je kunt zeggen dat het negatief is maar zo is het eigelijk niet eens bedoeld want ik hoop dat er gewoon veel meer spelers bijkomen zodat we weer kunnne genieten van KZ2 dagen als voorgeen, maar dan moet GG echt een aantal zaken fixen, en dat is niet eens zo heel veel want als je al de keuze kunt geven tussen base spawn en random spawn zou je al veel ergenissen voorkomen.

Ik hoop dat GG veel dingen gaan fixen voordat ze dat open weekeind houden want als spelers deze versie testen dan haken ze af en wordt het spel zeker niet gekocht.

Ik hoop dat GG dit leest, verwacht echter van niet maar een tip van een oldscool gamer.

CLEAN THIS S.H.I.T UP  ( toepeasselijk duh :-)    en fix before you launch next weekend.

Member
0

Wat moet GG dan doen, de handjes van n spelers vast houden of halverwege de map al beginnen met base turrets.
Het is een team based mp dus als meerdere mensen een spawn beacon uitgooien en je daarop spawned lijkt me dat je er geen problemen mee hebt. Gooi ze bij een objective en je kan verder.
Camping een objective is trouwens een goede manier om je ronde te winnen. Bv plan een bom en camp (verdedig) totdat je de ronde hebt gewonnen.
GG heeft al aangegeven dat ze de chat voor het gratis weekend hebben ingepatched. (gelukkig)
Battlefield 4 wil je niet spelen wat dat spel is vele malen erger met bugs, lag en sponzen en cod is cod telkens maar weer hetzelfde zonder enige verandering.
Member
0

[ Bewerkt ]

Ik bedoel een gewone keuze bij het spawnen, basis of random spawn,  dat laatste werk in bijna alle shooters perfect en is bedoeld tegen base kampen, dus waarom moet KZ daar dan anders in zijn..  vernieuwing is mooi als het werkt, maar het werkt niet en dat is nu al 3 KZ shooters zo.

Je heb dan geen turrets halverwege nodig en verder geen objectives nodig.. echt random spawn is een beproeft concept.

Maar wat dacht je van team spawn???  oja kz4 heeft geen teams..  kommaan zeg,  GG denkt hier echt mee weg te komen,  dacht het niet.

Battlefield speel ik ook, maar ik spel daar enkel Rush, Domination en TDM   en geloof me het werkt daar prima.

Natuurlijk bugs,  maar een bug is te fixen, gameplay niet, en die is fout in Killzone momenteel.

Waarom denk je dat er zo weinig spelers online zijn dan?  bedoel dat zijn de harde cijfers en kun je niet omheen.

Vergelijk KZ4 eens met KZ2 en tel eens op wat er in KZ2 zat en verdwenen is in KZ4   dan schrik je zoveel er mist,

komop mensen wij zijn gewoon een beta versie aan het spelen met enkel een basis niets meer, en daar betaal je wel 60 euro voor , ik weet het niet maar in mijn ogen wordt je gewoon genept.

sorry nu klink ik wel negatief en geloof me dat wil ik niet...  ik wil gewoon waar voor mijn geld en fantsoenlijke gamepay.

Ik wil dat Killzone weer gaat worden zoals Killzone 2 speelde met verbeteringen, want echt iedereen speelde daar voor de objectives totdat het omsloeg in base kampen,  geen idee hoe dat kwam maar dat gebeurde ineens..  ik heb echt prachtige tjden gekend met onze clan,  matches gespeeld kortom prima spel.

Naar mijn idee had KZ4  als kz2 moeten worden met slechts een aantal verbeteringen.

• Nieuwe maps
  • random spawn keuze
  • uitgebreider clan systeem 
  • mooiere graphics
  • snellere gameplay ( geen cod maar zoals Battlefield speelt)
  • nieuwe objectives
  • grotere maps met meer spelers   zeg 32x32 of meer
  • mischien een aantal voertuigen
  • maps aanmaken waarin je wapens e.d kan uitzetten zoals nu iid ook kan.
  • grote en snelle servers met een perfecte matchmaking
  • Meerdere klassen ipv steeds minder.
  • Commander mode

Ach het zal wel utopia zijn,  maar ooo wat had ik het graag op deze manier gezien.

Member
0

[ Bewerkt ]

Jou veranderingen maken er meer een BF game van dan een nieuwe Killzone, ben het eens dat de gameplay inderdaad wel wat sneller mag enkel voertuigen in Killzone ? Zullen we dan ook meteen een carepackage systeem erin gooien ?

Killzone is gewoon een andere game dan dat we gewent zijn ( CoDs en BF's ) en omdat de meeste KZ3 niet meer konden spelen na de laatste update ( versie 1.4 dacht ik zo ) zijn we allemaal Cod of BF gewent en dan voelt KZ gewoon iets anders aan.

Ik heb maar een paar puntjes wat wel beter mag maar voor de rest vermaak ik me prima.

Mijn verbeterpuntjes:

- Squad systeem is misschien inderdaad wel een te overwegen optie. Zo onstaat er wel meer teamplay

- Ranking/leveling ( ik hoor veel van mijn vrienden die KZ verkopen omdat ze er toch niet in ranken/levelen )

- Game snellheid mag wel iets omhoog het rennen in KZ is gelijk aan lopen in veel andere FPS games.

Nu staat GG niet echt bekent om het snel en goed updaten ( verwijs nogmaals naar de KZ3 1.4 update die nooit gefixed is ) maar hoop dat ze nu echt iets van hu eigen games willen maken want er zit zeker wel potentie in enkel moeten ze meer naar de community luisteren Smiley Knipoog