Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Ik vraag me af cheat's ??

De laatste tijd let ik wat meer op hoe ik neergeschoten wordt. Tot voorheen dacht ik dat one shot's aan het spel en aan de server van GG lag. Maar het valt me op dat het vaak gasten zijn die hoog geklasseerd zijn en altijd de zelfe. Ook lijkt het er soms op dat sommige een radar hebben die alles constant zien ongeacht ik geschoten of zelfs bewogen heb. Ook zijn er gasten die bijna nooit doodgaan dwars door een groep mensen heen lopen, vol worden geraakt want het bloed spat van hun af als anderen op ze schieten en dit niet een keer maar merdere keren per potje doen. Ik heb zelf ook wel ens dat ik door een groep heen melee en schiet en boven verwachting nog op het nippertje leef. Maar dat gebeurd heel zelden niet 4 keer per potje. ook zijn er gasten die 50 / 60 doden hebben die ik nooit zie.

Ik weet dat dit bij Kz3 gebeurden. Ik heb eens met een gozer gespeeld die mij vertelde dat hij cheated en daar nog trots op was ook. Hij noemde het glitshes. Hij vertelde mij dat hij dan buiten het beeld stond met zijn sniper en iedereen afschoot. Ook weet ik nog dat ik bij Kz3 met gasten uit men clan soms met zijn tweeen vol op iemand inschoten en dat ze niet dood gingen soms heel lachwekkend.

Enig idee en zijn er meer mensen die dit mee maken?

Member
0

Re: Ik vraag me af cheat's ??

Ik sluit mij helemaal aan bij jou verhaal. Nu is mijn schietkunst misschien ook niet al te best, maar ik heb het best wel vaak mee gemaakt dat ik zeker weet dat het raak was en de persoon gewoon bleef leven. Vervolgens schoot hij op mij en je raad het wel "dood" 

Heb me wel laten vertellen dat hoe hoger je in de lijst staat hoe krachtiger je wapens zijn en waar je allemaal uit kan kiezen.

Het zou veel eerlijker zijn als het systeem je indeelt in een speelveld wat hoort bij je niveau.

Groetjes, Dirk

Member
0

Wapens worden niet sterker hoe langer je speelt. Je speelt er attachments voor vrij. Ook perks worden niet sterker door te levelen... ze blijven alleen langer aktief en hebben minder lang nodig om opnieuw op te laden. De probs die jullie beschrijven heeft met de verbindingssnelheden van t internet te maken. Een minimum verbindingssnelheid instellen zou dit kunnen oplossen. Helaas delven wij Nederlanders meestal t onderspit. Hier hebben we gemiddeld toch beter internet dan op andere continenten..... Speel maar ns tegen iemand uit Bolivia of zo Smiley Knipoog
Member
0

[ Bewerkt ]

Het klop idd wat Housenator beschrijft ligt ook vaak aan internet.

Dat heb ik ook meegemaakt in killzone 3

Maar betreft glitshes klopt ook maar die mensen jaag ik dan dan ook op maakt me niet uit hoevaak ze me neerhalen.

Laatst was er een die zat hoog boven op iets steeds knal knal weg was je weer was bijna niet te zien en hoe hij daarop is gekomen is me nog een ?

Maar  samen met me vrienden er steeds op schieten en jagen op hem dan gaan ze wel weg ahahahahh

Maar leuk is dat niet maar goed dat hou je altijd. Smiley Knipoog

Member
0

moet zeggen ik heb nergens last van loopt goed vind dit op moment de beste shooter teminste het leuks om te spelen niet te grote maps weinig gecamp lekker veel aktie er zouden wat meer wapen mogen komen maar ben zeker benieuwd naar de mappacks

Member
0

Ik weet het dat de ping belangrijk is. Ik woon zelf in de bergen in Spanje en heb met zeer veel moeite en redelijke internet snelheid gevonden van 3 tot 7 mb. Voorheen had ik mazzel als ik 50 kb had. Maar mijn ping is slecht. Soms speel ik met mijn ps4 bij de buren met een goede ping. Het verschil heeft te maken met bergen die in de weg staan met antennes. Mijn buren zien een antenne en ik moet via een sateliet.. Any way het rare is der is niet zo veel verschil over het algemeen speelt een slechte ping minder goed en ik word dan vaak van de server gegooid. Ik heb dan zeker geen super wapens of levens meer andersom. Toch bij Kz 3 was er een ander geval. Wanneer we onze headset's uit zetten hadden we veel minder last van spelers die niet dood konden gaan. Zou het ook andersom kunnen dat als je je headset met anderen aan hebt dat je profeit hebt? Gisteren een gozer Donovan nog wat liep met een Purger met een groepje rond en knalde alles de hele tijd neer. Ik ging achter hem aan en schoot hem 3 keer in de rug met de shotgun hij draaid zich om en knalt me over hoop? Ok met een lag sterft hij dan later maar dat gebeurde niet. Dit is misschien een glitch die hun uitgevonden hebben en weten te gebruiken. Zoals het super duo Reigner met flashlight die zelfs een turret in een schot kapot schiet. any way ik ben gewoon nieuwsgierig.

Ook zoek ik nog mede spelers en wil graag ondanks mijn slechte ping met andere spelen. Mijn oude clan members zijn het moment hooked aan andere spelen

Member
0

Ps mijn slechte ping gaf geen problemen met mijn Kz3 clanleden. Het enige was dat als ik van de server af gegooid was dat ze me weer moesten her inviten want ik kon alleen op die manier terrug komen bij hun spel.

Member
0

[ Bewerkt ]

voor degene die toch veel lat hebben van lag en andere onzin stop een internetkabel achter in de ps4 en ga niet over de wifi zitten game mocht je hierna nog steeds problemen hebben zorg ervoor dat je instellingen van je ps4 internet gelijk zijn als die van je modem en het scheelt ook enorm als je ps4 de enige internet gebruiker is op het moment dus je wifi op je telefoon labtop tablet en tegenwoordig ook tv als kan uitzetten zorgen allemaal voor een betere internetconectie op je ps4

ping is toch wel heel belangrijk hoe hoger je ping hoe meer tijd het kost tussen de verbindingen met de server du voor gamen niet meest ideaal vaak heb je aan een 10 mb intenet met een goede ping meer dan genoeg om fatsoenlijk te kunnen gamen maar meeste huishouden in nederland zitten op 30 mb of hoger dus veel last van geen bulletregiestratie haperingen of andere onzin gebruik de tips hierboven en het zal je spel ervaring verbeteren voor elk spel mocht je dit al niet gebruiken

Member
0

[ Bewerkt ]

Ping is ind. belangrijk maar ook je upload snelheid,die 30 Mb (download) internet snelheid gaat je niet helpen met online gamen.Smiley Knipoog

Highlighted
Member
0

Je ping is inderdaad belangrijk. GG zei voor een goede ervaring heb je een ping van 50 m/s of lager nodig. Download snelheid zegt niets het gaat om je upload. Nederland heeft het beste internet van Europa dus je zou eigenlijk geen last van lag moeten hebben. Waarschijnlijk zitten er een paar van buiten hun regio in jou fame waardoor je last van lag krijgt.

De enige cheat die ik ken op dit moment is de judaz met flashlight attachment. Word tijd dat ze die patchen.