Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Heeft de ps4 versie een 3D versie ?

Hallo,

Heeft killzone SF een 3D versie net als killzone 3 ? Zo niet, weet iemand of deze ooit nog komt ?

Killzone 3 in 3D is nog steeds het beste 3D spel ooit gemaakt op een console imo. Ik hoop zo dat deze lijn voortzetten. 

Nog steeds speel ik de single player in 3D op de ps3 om de zoveel maanden gewoon om dat gevoel weer te beleven.

Nu met een ps4 die tig keer zo sneller is zou het technisch gezien veel mooier kunnen in 3D.

Iemand ?

Member
0

Re: Heeft de ps4 versie een 3D versie ?

Nope er is geen optie tot 3D in SF. Ik vind het ook jammer want KZ3 was idd erg tof in 3D!

Jammer genoeg ondersteunt de PS4 momenteel geen 3D-content, zowel games als films. Teleurstellend wel imho aangezien PS3 dat wel deed. Er was wel sprake van misschien de optie toe te voegen dmv een update maar er was nog niets zeker.

Highlighted
Member
0

Re: Heeft de ps4 versie een 3D versie ?

[ Bewerkt ]

Deng.... wat zonde zeg.... echt wat jammer. Enigste optie is om het 2d beeld live om te zetten naar 3d maar dat haalt het niet met de 3d ervaring van kz 3. Kz3 in 3d is echt de avatar van gaming. Geen enkele spel die ik heb gespeeld heeft daarna het niveau behaald van kz3.....

De pop out en de specifieke 3d zaken zoals dat grote ruimte schip of die robot als je er zo onderdoor loopt en die voet zo vlak over je hoofd scheert en dan zo in 3d eruit popt.. Of die rode laserstralen die zo je huis kamer in straalde...Magistraal...