Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

GG moet iets doen

Wil de MP gespeeld blijven worden, moeten ze iets aan de sponning doen. Je moet echt geluk hebben als je alleen of met een paar man een fatsoenlijk spel kan spelen. Niemand maar ook echt bijna niemand , zet een spon bacon uit. Voor mij part geven ze die optie dubbele punten maar ze moeten er iets aan doen.
Member
0

Re: GG moet iets doen

Misschien is dat zo dat er te weinig spawnpunten worden neergezet .Maar dat is wat ik doe.Rondrennen in leven zien te blijven en spawnpunten en turrets voor de verdediging neerzetten. Ok ik denk dat dit in Killzone een ondergwaardeerdt beroep is en dat de meeste spelers met meer een kick hebben om een goede k/d te krijgen. Voor mij is dat minder van belang ik kick er op als mijn werk het team laat winnen Vooral tegen groepjes hoog geplaatste spelers. En ja hoor geef maar dubbele punten. Wat ik wel vind is dat het plaatsen van spawnpunten meer bij de scouting past. Dit zou misschien een oplossing voor het basecampen zijn. Cloack and spawnbeacon. Toch snap ik het niet als ik met een team meespeel dat aan het basecampen is vind ik het vooral saai en verlaat voortijdig het spel. jammer genoeg  heeft dit een negatieve invloed op mijn aantal wel of niet gewonnen potjes . Toch was het basecampen bij kz3 veel erger vooral op de Amerikaanse server daar werd niets anders gedaan.

Member
0

Dat klopt wel maar het punt is dat als er maar 1 spons drop , het totaal geen nut heeft. Ik zit laat bij een groep uit de US. Daar loopt zeker 5 man spons te droppen. Speel daar maar eens tegen. Dat kun je als je alleen speel niet belopen.
Member
0

Ok maar dat moet dan wel een groep samenwerkende spelers zijn want anders werkt het volgens mij niet. En wat gebeurd er als er twee kanten zo veel spawn punten neerzetten? Wat kan GG hier dan aan doen? Wat je volgens mij zegt is dat er te weinig goed samen spelende groepen zijn. Want soms speel ik met meerdere spelers die spawn beacons neerzetten en dat heeft niet zo maar een meer waarde.