Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

inloggen mislukt?

Normaal kom ik altijd online, maar ik krig vandaag al de hele dag deze melding. inloggen mislukt verzoek afgewezen. weet iemand hoe dit ineens zo komt? het ligt niet aan mijn internet verbinding die is gewoon goed. help plzz
Member
0

Re: inloggen mislukt?

[ Bewerkt ]

Heb de zelfde problemen hiero,laden mislukt,matchmaking mislukt,word er na 5 min spelen uitgegooid,zelfs uit de PSN uitgelogd.

Member
0

Ik heb sinds de laatste patch hetzelfde probleem!!! erg irritant. leest de killzone crew dit ook om die aan te passen?? erg jammer dit.

Member
0

Ik heb ook zo'n probleem, ik wil starten met multiplayer maar word direct afgelogd van PSN. Ik heb bij geen ander spel dit probleem. Dit probleem starte vanaf die nieuwe patch en ik denk dat dit wel opgelost word met een nieuwe patch (due hopelijk wel werkt). In de tussen tijd kan ik natuurlijk niet online spelen... Jammer.
Member
0

Ik heb het zelfde probleem (I need their valor..) ..

Highlighted
Member
0

Ik had hetzelfde probleem, en kon eigenlijk helemaal niet meer op het psn komen. Na de update moet je eerst naar de website van playstation gaan, en daar opnieuw de gebruikersovereenkomst accepteren. Na dit gedaan te hebben kun je volgens mij weer inloggen.