Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Clan maken om Killzone Mercenary te spellen Multiplayer.

Wie wil bij een clan horen om te spellen Killzone MErcenary op de PS Vita. 4 personen in de clan. Ik en nog 3 anderen. Zet je ID hier. Wel dat je een beetje volwassen bent kwa leeftijd graag.

Member
0

Re: Clan maken om Killzone Mercenary te spellen Multiplayer.

Yes sir, heb je al geadd op vita en m'n leeftjd 25...

Member
0

haha hij bedoelt dat je normaal kunt praten maar dat kunnen we allemaal wel denk ik Smiley Erg vrolijk

hij bedoelt gwn dat je je een beetje volwassen kunt gedragen maar dat moet geen probleem zijn

daarnaast holland als je nog van gedachten veranderd kunnen we misschien toch in elkaars clan

(yep tegen jouw had ik ander moeten doen DAT WAS WEL ARROGANTIE)

maar ik heb soms van die momenten XD maarja **bleep** happens en we leven in het heden en niet in het VERleden(hoop ik attans)

geef me een 2de kans dank!

Member
0

[ Bewerkt ]
Je kwam een beetje arrogant over bij je vorige antwoord ergens anders. Misschien moet je dat een beetje aanpassen van jezelf. Want ik ben niet de enige die het zei in de forum. Als clan leider moet je een voorbeeld geven. Ik ben geen 13 jaar oud maar stuk ouder. Heb geen zin in bull sh. Gewoon lol maken en een goed clan maken. Maar een spel is als eerst gemaakt om te genieten. Ik heb veel ervaring met mijn Spanse clan in Killzone 1. Van alles meegemaakt toen. Killzone is de enige spel die ik spel. Ik spel al jaren en jaren lang. Ik kan je uren lang info geven. Maar is ok. Misschien kunnen we het weer proberen. Misschien slim om te babbelen prive een keertje. In een prive party met de mensen die we willen in de clan. Ik denk dat we al genoeg mensen hebben. Ik en Adembenemend zijn al twee. Als jij nog een zoek zijn we al vier. Alleen is een groot **bleep** probleem met de vita en killzone. Je wil natuurlijk spellen en met de micro/stem praten met ze 4 en in dezelfde team zitten. Als je een party maakt dan heb je stem maar de party zet je niet per se samen in een team. In killzone zelf kan je een prive spel maken en daar kan je wel de 4 in een team zetten maar geen stem. Dus ...**bleep**.
Member
0

klopt soms kom ik iets wat arrogant over maar ik ben geen 13 he ik ben 17 bijna 18 en het is wie ik ben het heeft met mn verleden te maken en praat ik liever niet over via het internet

je zou kunnen zeggen zet het van je af maar dat blijkt op sommige gebieden makkelijker dan het is

btw ik kan je niet terug voegen op psn ik heb geen accepteer button FOR SOME REASON

dus haha XD hoe lossen we dat op lolz

Member
0

Ik wil spelen met gasten die wat volwassener zijn. En als ze toch 18 zijn dat ze relax en cool zijn. Dus dat je dat weet. Over mij toevoegen. Ik heb je een vriend uitnodiging gestuurd via de vita, kijk maar wat je doet, gr.

Member
0

Voeg mij maar toe,leeftijd 32

Member
0

Wat is je ID? PurpleMagic?
Member
0

ja sorry vergeten te vermelden PurpleMagic
Member
0

ik zou wel willen