Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Clan beginnen Killzone Mercenary

Beste Nederlanders, 

lijkt het jullie niet wat om een clan met zijn allen te beginnen op "Killzone Mercenary"?

Het lijkt me namelijk heel erg chill om met z'n allen te ownen. 

Groetjes,

PSN: Adembenemend

Member
0

Re: Clan beginnen Killzone Mercenary

HAllo Adem. Ja dat wou ik ook doen. Laten we een maken. 4 mensen. Ik heb je als vriend in de vita Adem dus. Als je 2 anderen kan vinden laat me het wetten. Maken we een party met ze 4.

Member
0

holland ik weet niet wat jouw dwars zit jongen je begrijpt me verkeerd zoals veel mensen dit helaas doen Smiley Verdrietig

ik ben gwn opzoek naar een serieuse clan dat is alles

daarnaast kunnen we de rest misschien beter weer bespreken in private chat

daarnaast Smiley Knipoog een clan met alleen maar nederlanders is een hele goeie zou best vet zijn een clan met ALLEEN maar nederlanders 

dan moeten we natuurlijk wel een naam hebben die iedereen afschrikt ;P

en natuurlijk moet cambridge gwn clan toevoegen aan de game zelf

maarja een zeer leuk idee

Member
0

[ Bewerkt ]
Je kwam een beetje arrogant over bij je vorige antwoord ergens anders. Misschien moet je dat een beetje aanpassen van jezelf. Want ik ben niet de enige die het zei in de forum. Als clan leider moet je een voorbeeld geven. Ik ben geen 13 jaar oud maar stuk ouder. Heb geen zin in bull sh. Gewoon lol maken en een goed clan maken. Maar een spel is als eerst gemaakt om te genieten. Ik heb veel ervaring met mijn Spanse clan in Killzone 1. Van alles meegemaakt toen. Killzone is de enige spel die ik spel. Ik spel al jaren en jaren lang. Ik kan je uren lang info geven. Maar is ok. Misschien kunnen we het weer proberen. Misschien slim om te babbelen prive een keertje. In een prive party met de mensen die we willen in de clan. Ik denk dat we al genoeg mensen hebben. Ik en Adembenemend zijn al twee. Als jij nog een zoek zijn we al vier. Alleen is een groot **bleep** probleem met de vita en killzone. Je wil natuurlijk spellen en met de micro/stem praten met ze 4 en in dezelfde team zitten. Als je een party maakt dan heb je stem maar de party zet je niet per se samen in een team. In killzone zelf kan je een prive spel maken en daar kan je wel de 4 in een team zetten maar geen stem. Dus ...**bleep**.
Member
0

ik zou wel willen is dat goed ?

Member
0

zijn jullie nog op zoek naar spelers?

Member
0

Stuur me een vriend uitnodiging via de vita. Zet bij je uitnodigign dat je bent de jongen van de Killzone forum over clan enz. Mijn ID: Holland_X

Member
0

Stuur me een vriend uitnodiging via de vita. Zet bij je uitnodigign dat je bent de jongen van de Killzone forum over clan enz. Mijn ID: Holland_X

Gr

Member
0

gedaan Smiley Vrolijk

Member
0

Zoeken jullie nog iemand erbij?