Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

probleempje in hoofdstuk 5

ik heb de pach ge download en ik ben in het laatste level
aan het eind van het level moet je tegen die gast van de isa (die lijder)
hoe moet je hem verslaan ??
hij heeft veel levens en er komen ook nog enimies op je af van die gasten met kruisboogen snipers enz.. enz..

hoe doe je dit !!!!!!!!

pleas help me Message was edited by: markaveli81 - Vloeken is niet toegestaan. Zie huisregels.
Highlighted
Member
0

Re: probleempje in hoofdstuk 5

nou kijk, die eindbaas is tamelijk lastig, maar als je t een beetje doorhebt moet t wel lukken

die vijanden die hij op je afstuurt, kun je makkelijk neerschieten vanachter zo'n schuilplaat (zo noem ik t maar ff-- die barrricades) terwijl je zelf niet afgaat
die met die kruisbogen zijn lastiger, maar hier moet je strafen (met L ingedrukt is dat) en gewoon knallen, dan zijn ze simpel

die eindbaas zelf hoef je in t begin niet veel af te schieten, zorg er als t ff kan wel voor dat je de 2 landmijnen uit de vooraadbox pakt en die neerlegt op het pad waar hij als robot wel op MOET lopen (in t midden vooraan dus)
hij gaat lekker af van die landmijnen en dan moet je gewoon als een gek gaan lopen knallen, zijn kogels ontwijken

klinkt makkelijk zo, dat is het niet weet ik uit ervaring, en dat komt door zn brandgranaten. als hij die afschiet moet je gewoon rollen als een malle, en dan het liefst richting een van de twee voorraadkisten, zodat je je snel kan healen

gewoon oefenen, ik deed er ook echt 5 tot 10 keer over, het is vervelend maar als je het doet zoals ik ben je er sneller klaar mee