Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Chapter 5 Level 4 Boss!

Heeft er iemand tips hoe de root van Generaal Stratson makkelijk te verslaan? want het lukt me echt niet om hem te kille... Smiley Verdrietig
Member
0

Re: Chapter 5 Level 4 Boss!

root = robot *
Member
0

gewoon cheaten
Member
0

hoe cheat je dan ???
Member
0

niet cheaten, je moet gewoon naar achteren lopen als je voelt dat je hem niet aankan tot de robot komt, als de robot komt strafe je (met L ingedrukt) en schiet je hem plat (gaat makkelijk met raketwerper).
als hij schiet met z'n brandgranaten doe je een rol (dubbel tap L) en dan kan je hem opnieuw killen Smiley Vrolijk
Member
0

ik moet wachten op iets totdat dat klaar is op de computer,dus intussen help ik jouw even Smiley Vrolijk

na het filmpje gaat stratson in het gebouw zich schuil houden.en stuurt 2 sniper helgast naar de uitstekende balkons om je af te maken.schiet bij een de ton op het juiste moment kapot en bij die ander met L en R de railing eraf schieten,na hun dood komt hij als een stoere vnt met een pistol weer naar buiten,en met zijn helgast vriendjes,alleen weinig leven hebben zijn vriendjes,maar je hoort ons er niet over klagen Smiley Vrolijk.
concentreer je zoveel mogelijk op stratson en zijn levensbalk,hoe meer je nu eraf schiet,hoe makkelijker de robot te verslaan is. als de helghast om je heen lastig worden,maak ze dan maar afSmiley Vrolijk

nu het robot gedeelte. loop voordat hij in de robot zit naar voren voor een voorsprong,dat wordt later wel duidelijk. als hij van het balkon valt,moet je met straven langzaam zijn leven weg schieten. ontwijk door de tegengestelde richting te lopen voor het geweer van de robot. en ontwijk de vuurbommetjes door met een vluchtige koprol naar de andere kant te gaan,zorg wel dat je bij hem uit de buurt blijft,hij heeft nog zon grijphaak waarmee hij je kan meppen. doe dit een paar keer,en je mag troste eigenaar zijn van een uitgespeelde killzone liberation of niet (ga maar naar het topic Chapter 6,daar leg ik uit of dit wel het einde isSmiley Vrolijk )

succes ermee Smiley Vrolijk
Member
0

> ik moet wachten op iets totdat dat klaar is op de
> computer,dus intussen help ik jouw even Smiley Vrolijk
>
> na het filmpje gaat stratson in het gebouw zich
> schuil houden.en stuurt 2 sniper helgast naar de
> uitstekende balkons om je af te maken.schiet bij een
> de ton op het juiste moment kapot en bij die ander
> met L en R de railing eraf schieten,na hun dood komt
> hij als een stoere vnt met een pistol weer naar
> buiten,en met zijn helgast vriendjes,alleen weinig
> leven hebben zijn vriendjes,maar je hoort ons er niet
> over klagen Smiley Vrolijk.
> concentreer je zoveel mogelijk op stratson en zijn
> levensbalk,hoe meer je nu eraf schiet,hoe makkelijker
> de robot te verslaan is. als de helghast om je heen
> lastig worden,maak ze dan maar afSmiley Vrolijk
>
> nu het robot gedeelte. loop voordat hij in de robot
> zit naar voren voor een voorsprong,dat wordt later
> wel duidelijk. als hij van het balkon valt,moet je
> met straven langzaam zijn leven weg schieten. ontwijk
> door de tegengestelde richting te lopen voor het
> geweer van de robot. en ontwijk de vuurbommetjes door
> met een vluchtige koprol naar de andere kant te
> gaan,zorg wel dat je bij hem uit de buurt blijft,hij
> heeft nog zon grijphaak waarmee hij je kan meppen.
> doe dit een paar keer,en je mag troste eigenaar zijn
> van een uitgespeelde killzone liberation of niet (ga
> maar naar het topic Chapter 6,daar leg ik uit of dit
> wel het einde isSmiley Vrolijk )
>
> succes ermee Smiley Vrolijk
Ik zal het is proberen. (Daar zit ik vast.)
Alleen dat srafen vind ik niet werken; altijd als ik dat doe dan kijkt Templar de verkeerde kant op.
Member
0

je kijkt naar de robot, je drukt op L, houdt het ingedrukt en dan ga je lopen en je kijkt de juiste kant opSmiley Erg vrolijk
Member
0

> je kijkt naar de robot, je drukt op L, houdt het
> ingedrukt en dan ga je lopen en je kijkt de juiste
> kant opSmiley Erg vrolijk
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gebruikte ik het strafen nauwelijks of zelfs helemaal niet. Ook ben ik al achtergekomen hoe dat strafen werkt (voor ik jou post las) in de MP mode.
Maar toch bedankt Smiley Vrolijk .
Member
0

Hier is een manier om Stratson vlugger in zijn robot te krijgen:
Je schiet dus eerst die ton kapot maar je laat de andere sniper nog leven. Je neemt 2 mijnen mee je gaat naar boven en legt en elke kant van de middelste deur een mijn. Pas natuurlijk op dat je niet geraakt wordt door die andere sniper. Je gaat terug naar beneden en schiet die 2de sniper dood. Stratson komt naar buiten en hij zal op jouw schieten. Je schiet natuurlijk terug. Na een tijdje gaat hij naar boven gaan en zal hij op een mijn trappen. En een groot deel van zijn health kwijtspelen.
Zo zal hij vlugger in zijn robot gaan en zo komen er ook minder soldaten uit het gebouw.