Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

CHAPTER 6

Inkoming virus heeft hier een sterke waarneming van, Ja je ziet het al: Hoofdstuk 6 van Killzone liberation.
SPOILER ALARM: ik geef hier wel informatie vrij wat hoofdstuk 5 kan verklappen,dus lezen op eigen risico.

-Als je Stratson uit zijn mechanische pak schiet heeft hij het erover dat de kernraketten onderweg zijn, dat is een ''zwakke'' maar eerste aanwijzing.
-Op het einde lopen Jan,Rico,en Evelyn weg van het Vecta vredepaleis. Rustig zoomt het beeld uit,en ik dacht: ik druk op kruisje om de laadtijden te vermijden want het filmpje is toch alfgelopen, of niet ...
Ik hoor het niet echt goed,mar het is bijna zeker dat DE Scolar Visari de speech aan het einde doet. Hij zegt ook dat de bommen onderweg zijn,dus dat is een serk punt voor een vervolg.
-Ik heb nu alles gehaald wat er te halen valt in Hoofdstuk 5,en ik dacht: Ik uploadt even mijn stats en dergelijke. Eerst staat er een felicitatie voor het uitspelen van Killzone Liberation. Maar ga je weer op de site, krijg je de zelfde melding als eerst: De ''wakker wrden soldaat'' melding.
-Ook hebben ze het best vaak over ene generaal Murfy, maar nooit in beeld geweest.
-Bel je Guerilla op,en vraag je naar het open einde,doen ze best geheimzinnig erover.
Zeiden dat het zo hoorde.....

Dus praat hier over als je dit gelooft,en messchien meer punten in het spel hebt gevonden dat er een verwijzing is naar Killzone Liberation 2, of hoofdstuk 6.
Member
0

Re: CHAPTER 6

ik denk dat iedereen hoopt op weer een vervolg want dit spel scoort gewoon te goed
Member
0

ik denk eerder dat het vervolg voor ps3 zal zijn.
Member
0

als je het fimpje ziet wat voor de Playstation 3 bedoelt is,loopt het niet syncroom met Killzone Liberation,dus ik denk een vervolg op de Psp of een nieuwe chapter Smiley Vrolijk
Member
0

jeee weer een nieuwe hopelijk^^
Member
0

ja,ik hoop het ook ja Smiley Vrolijk
Member
0

jeeee
Member
0

ik denk dat ze dit te gekke spel wel gaan vervolgen op de psp Smiley Vrolijk
Member
0

vraag me af of ze er welleens denken om een totaal andere draai in het verhaal te gooien
Member
0

bij de laaste gamekings aflevering hadden ze het over dat killzone liberation geen vervolg meer krijgt. tochzag je op de achtergrond beelden van killzone liberation die niemand ooit had gezien.(jan templar bovenop een wolkenkrabber met rico op een sentry gun,evelyn stond verscholen,en met een helicopter als vijand.zoeits kon ik erin zien,maar het was niet gebruikt in de game en of de patch. dus messchien wel een hoofdstuk 6 of een killzone liberation 2 Smiley Vrolijk