Beantwoorden
Member
Q2012

Vaarwel KZ3

Inderdaad na 400+ uren gespeeld te hebben, de maximum rang van opperbevelhebber (level 45) te hebben behaald, meer dan 30.000 + slachtoffers te hebben gemaakt, zeg ik vaarwel tegen KZ3. 

Ik heb het spel vanaf de release gespeeld, veel lol gehad en nieuwe vrienden gemaakt, maar de gameplay is ervoor mij vanaf. Ondertussen vermaak ik mij wel met Uncharted 3, Deus Ex en straks de Metal Gear Solid - HD Collection. In maart 2012 komt Ghost Recon uit, de volgende multiplayer waar ik mij waarschijnlijk op ga richten.

Ik blijf nog wel actief op het forum.

Ik wens u allen nog veel plezier met KZ3.

Greetz, Q2012 

Member
Poorte2211

Re: Vaarwel KZ3

Veel plezier met andere games waaronder Uncharted 3 :smileyhappy:

Member
Q2012

Heb ondertussen Uncharted 3 en Deus Ex beiden uitgespeeld, de singleplayer dan, echt geweldig.

Member
Okkay

Eigenlijk stom van mezelf, de game heb ik al sinds release maar speel de multiplayer pas sinds kort op reguliere basis.

Succes met andere games!

Member
Q2012

Okkay schreef:

Eigenlijk stom van mezelf, de game heb ik al sinds release maar speel de multiplayer pas sinds kort op reguliere basis.

Succes met andere games!

Dat is inderdaad jammer, de game was de maanden na de release echt op zijn sterkst.

Op dit moment zijn er weinig mensen die het spel nog spelen.  

Member
nelis123

Zelfde als okkay, pas heel laat aan de mp van kz3 begonnen, zonde zonde zonde...
Komt nu allemaal beetje doods over. Nog wel vaak volle standard maps bij guerilla warfare by the way.
Maar misschien toch gewoon bf3 in huis halen dan...
Member
Q2012

nelis123 schreef:
Zelfde als okkay, pas heel laat aan de mp van kz3 begonnen, zonde zonde zonde...
Komt nu allemaal beetje doods over. Nog wel vaak volle standard maps bij guerilla warfare by the way.
Maar misschien toch gewoon bf3 in huis halen dan...

Is ook een optie, ben zelf eigenlijk helemaal niet van de BF of CoD.

Member
Vondutch73

[ Bewerkt ]

KZ3 is voor mij ook bijna DOOD.

De grootste problemen waar ik tegen aanloop waardoor het geen reet meer aan is:

LAGGING:

Soms net slowmotion, of pas een kill krijgen als je alweer opnieuw gespawned hebt. Dit is iets waar ik vooral de laatste tijd tegen aanloop. Ik ben al meerdere keren gestopt omdat het niet meer leuk was.

GEEN CUSTOM GAMES:

Die snipers komen mijn strot uit!!! Af en toe is de enige mogelijkheid om zelf ook te gaan campen. Hoe dan ook, is dat volgens mij niet het idee van Killzone. 

GEEN GOEDE FACTION BALANCING:

Regelmatig zit ik een team waar veel meer of minder spelers in zittten dan de tegenpartij. En dat is niet omdat mensen tussentijds het spel gaan verlaten.

GEEN WEKELIJKSE LIJST MET TOPSPELERS:

Bij KZ2 had je nog een beloning al je tot de beste 1%  behoorde. Dan had je in ieder geval nog een doel als je al een tijdje online bent. Dit gaat nu saai worden.

Waarschijnlijk zijn er nog wel meer onhebbelijkheden in het spel.

BATTLEFIELD3 is onderweg. Ga ik daar binnenkort online. De meeste KZ2 en KZ3 vrienden spelen daar nu namelijk ook. Veel hebben dezelfde klachten.

Snif...jammer,,,,want ik ben een echte KZ fan....