Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎09-17-2009
0

Utloggad från multiplayer

Har ett väldigt störande problem och de är att jag blir utloggad hela tiden när jag ska försöka spela.

Ibland kan jag köra 5 uppdrag och sen blir jag utloggad. Och nu idag har jag inte ens tagit mig in på multiplayer utan de står att de är ett nätverksfel.

De konstiga är att jag kör flera datorer trådlöst och telefoner som funkar som de ska.

Har även prövat att köra lite Black Ops idag och även de gick att köra utan att jag blev utloggad.

Nån som har samma problem? Vad kan problemet vara?

Tack för svar.

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Svar: Utloggad från multiplayer

Multiplayern låg nere i nästan en timme idag. Jag hoppades på att de höll på att fixa en patch, men icke. Har inte heller hittat någon förklaring/ursäkt från Guerilla.

Iaf, ang. mp-problem. Min ps3:a fryser nästan varje dag jag lirar. Nätverksfel uppstår hela tiden. Ca 20pers på min vännerlista (alla som lirar kz3 med andra ord) har exakt samma problem, och det är Guerillas fel. Vi var 8pers i en grupp, som tillsammans spelade på alla utgåvor av ps3an, och alla fick konsolfrys samtidigt (flera ggr!) 

Guerilla har gjort bort sig rejält, och en enorm patch måste fixas omgående om de ska rädda sitt rykte

/ Förbannad Kz-älskare)

Ps: Klansystemet är rent ut sagt åt HELVETE också. Den är t.o.m. värre än vanliga mp:n.

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Fel av mig, Guerilla förvarnade om att servern skulle ligga nere. Dock endast på det engelska forumet.

"Servrarna kommer ligga nere (någon tidsram) p.g.a. underhåll."

Mvh Snoken

Member
Registrerad: ‎09-17-2009
0

Okej, tack för svaret. Får hoppas att dom kommer med en patch så att spelet flyter på. För man blir

skogstokig när de går bra på en bana och man har hunnit köra kanske 5 uppdrag och sen åker man ut p.g.a nätverksfel.

Member
Registrerad: ‎03-02-2011
0

Har samma problem som ovan. Kan ibland spela utan problem men andra gånger kommer jag inte ens in. Har testat olika tidpunkter för att se om det beror på belastning men det kommer och går oavsett tidpunkt.

Är sugen på att dra igång ett reklamationsärende eftersom produkten inte håller vad den lovar. 

Intressant också att man inte får någon som helst information om att Guerilla känner till problemet och försöker fixa...

Member
Registrerad: ‎06-07-2010
0