Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎02-25-2011
0

Seriös klan sökes

Jag testar.

Jag heter Christopher och är 26. Jag söker en seriös klan att spela tillsammans med. Jag har spelat KZ3 sedan igår (23:e Feb) och känner att det skulle absolut vara mycket roligare, och mer givande + intressant att spela detta ypperliga spel tillsammans med några duktiga gamers som har huvudet på skaft.

Jag har inte så väldans stor vana av fps sedan tidigare. Jag har däremot spelat mycket Black Ops, som jag slutade spela nyss p.g.a all jäkla inkompetens som florerar hos spelare där. Jag var klan-"officer" för [PxHD], och eftersom min bristande erfarenhet av CoDs mekanik och gruppdynamik ställde till det i början så fick jag jobba upp mig som sjutton för att hamna där jag till **bleep** hamnade. Använde alltid specs som gynnade laget, och inte bara mig själv. Slutade på en KDR på 1.8 med ca. 15k kills. Hamnade heller aldrig sämre än 3:e plats.

Jag är väldigt tävlingsinriktad och har varit en tvättäkta gamer sedan jag var 3 år gammal. Har ett gott spelhuvud på axlarna och har väldigt lätt för att lära mig allt om spelet i fråga. Jag studerar i princip de spel jag spelar och lär mig av mina misstag.

Min KDR på KZ3 kommer garanterat att stadigt stiga. Hur mycket det nu egentligen spelar någon roll, jag vet inte. Hittills känner jag att det är Infiltrator och Medic som är de klasser som passar mig bäst. Men jag har kört med alla klasser och har funnit användning för dom alla. Den klass som jag inte känner så mycket för är däremot Marksman.

Jag har headset och jag spelar mellan 4-7 dagar i veckan mellan 3-12,14 h i stöten.

Så till sakfrågan: Finns det någon seriös (men ändock för att det är skoj) klan där ute som behöver en extra lagspelare?

Svar i tråden är ju förstås enklast, annars är det bara att skicka över PSN.

PSN ID: Cick_Camus                   Tack

Member
Registrerad: ‎02-25-2011
0

Svar: Seriös klan sökes

Fan, känns för övrigt som en kontaktannons Smiley tunga

Member
Registrerad: ‎10-24-2010
0

Re: Seriös klan sökes

du får gärna vara med i min klan min klan är nära rank 100 idag 25 februari var vi rank 40333 sedan spelade vi i min klan 36 klan-matcher så blev vi typ rank 10000 det är inte så många men det kommer typ 20 mer för att mina polare har inte köpt killzone 3 än de kommer köpa det kanske i morgon 26 feb. och de kommer till min klan...

Member
Registrerad: ‎03-01-2011
0

skickade friend request, men för andra som läser så tar "Doctors" klanen in folk som är seriösa och som kan annat än bara köra Body Count. Ni som är intresserade får gärna adda mig. Vi är mellan 19-21 år men tar in alla åldrar Smiley lycklig

PSN: Zionas_SWE

Klan: Doctors

Member
Registrerad: ‎02-10-2011
0

Re: Seriös klan sökes

E sjukt tävlingsinriktad jag med Smiley tunga

PSN är "holyshogun"

Member
Registrerad: ‎11-03-2009
0

Jag är gärna med i en klan jag också! Kan oftast spela kvällstid och jag har mic. 

Skicka en inbjudan! 

PSN: jonasbylin