Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Seriös klan söker duktiga gamers

Jag söker fler skickliga gamers till min klan (They Call Us Soldiers), så jag ska dra lite kort info om mig och min klan.

Vi är 12 medlemmar för tillfället som alla spelar nästan dagligen. De flesta är Killzone 2 veteraner, men vi har några rekryter också :smileyhappy: För stunden free-roamar vi servrarna tillsammans, lär oss kartorna, klasserna och tränar upp skillsen, men turneringar och klanmatcher kommer dras igång väldigt snart.

Jag spelade även klanspel i Killzone 2, där jag var klanledare över Sveriges största, och ett tag, bästa klan (HardCore GamingCommunity). Flera i Kz3-klanen är skickliga kz2veteraner :smileyhappy:

Dessutom är alla i klanen riktigt sköna roliga grabbar, så man har alltid roligt när man lirar med oss!

Krav för medlemskap

*Mic: Detta höjer gemenskapen, spelglädjen och ger en taktisk fördel man helt enkelt inte kan  vara utan i klanspel.

Åldersgräns: 17+  (Undantag kan förekomma efter individuell bedöming)

Om du känner att den här klanen passar just dig, svara i den här tråden eller skicka en vänförfrågan på ps3 (Psn-ID: VattenSnok).

Jag är dock mer lättillgänglig på psn =)

Mvh Micke

Member
Registrerad: ‎02-25-2011
0

Svar: Seriös klan söker duktiga gamers

Jag kan gärna joina.

Member
Registrerad: ‎04-19-2009
0

Re: Seriös klan söker duktiga gamers

tja Homie kan jag joina din CLAN.

PSN. Thesvenne

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Har fått flera vännerförfrågningar utan någon som helst text i, så jag skriver här igen.

Jag söker SERIÖSA gamers. Det innebär att man iaf skriver en kort ansökan där man berättar lite om sig själv som gamer. Jag har fått 2 seriösa ansökningar, vilka båda genast fick en klaninbjudan. Vännerförfrågningar utan ens en presentation vill jag knappt svara på (dessa har jag fått alltför många av)

Och så jag slipper skriva detta till varje ny medlem så skriver jag detta här. Medlemmar som inte spelar aktivt, spelar endast för sin egen levling och inte klanen i helhet, inte införskaffar mic snarast och inte ökar på sin xp kommer få kicken.

Om någon är nyfiken ligger min xp på ca 450 000 atm, klanen i helhet snittar på ca 200 000 xp/medlem

Eftersom Guerilla av någon anledning har tagit bort möjligheten att utse officers, måste jag själv ordna alla klanmatcher. p.g.a. detta sätter jag ett medlemstak på 30 medlemmar. Vill du joina när det taket nåtts får du ha en god övertalningsförmåga och skills som backar dig  Smiley blinkar

Member
Registrerad: ‎02-24-2011
0

Hej jag joinar gärna.

Jag är 25år, har headset.

Har ingen erfarenhet av att spelat killzone2 har just köpt trean och tycker det är skitkul.

Har tidigare spelat med klan i counter-strike om de ger nåt vet jag inte.

Jag studerar just nu på universitet så jag blir lite inaktiv ibland men oftast lirar jag några timmar per kväll.

bor i umeå.

Member
Registrerad: ‎06-10-2009
0

Tjenare

Jag joinar gärna clanen.

Mitt Psn namn ''Tyranow''. Skicka invite om jag får joina.

XD

Member
Registrerad: ‎03-04-2011
0

Re: Seriös klan söker duktiga gamers

Member
Registrerad: ‎12-29-2008
0

30 bast, headset, spelar för att vinna. KZ 2 veteran, oftast Prsk eller Infiltratör, no bull - är klanen full av ekorrar så drar jag.
Member
Registrerad: ‎03-06-2011
0

Jag e bara 15 men ganska skickligSmiley tunga
E ingen veteran men jag kan väll få testas eller nått sånt och se om jag kommer in i clanenSmiley mycket lycklig

Member
Registrerad: ‎06-07-2010
0

Joinar gärna, letat efter en klan som inte består av en bunt oseriösa dönickar.

Äger mic, 25 år, KZ2 veteran, spelar i snitt ett par timmar per dag. Föredrar taktiskt spel där man sätter lagets bästa framför personlig ära (inget djävla töntande på fel sida av banan när man kör Search & Destroy exempelvis). Kör som engineer.

Spelardatan är nere, men ligger mellan 326000 -  372750 XP om jag inte missminner mig.

Adda mig på PSN