Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du 
Svar
Member
Registreret: ‎02-28-2011
0

Regions problemer

Hejsa krigs-kompagnoner

I slutningen af februar forudbestilte jeg Killzone 3 Collectors Edition, sammen med en ven, fra Taiwan da det kostede det halve. Da jeg så tre uger senere modtager et brev fra det centrale told- og skattekontor på Sjælland, hvori de mistænker pakken for at have overskredet den værdi-grænse en "gave udenfor EU" må ha'. Sandt nok - så der bliver pålagt toldafgift på 160,- plus 25% af den samlede værdi i momstillæg. Det endte så med at blive omtrent samme pris som jeg ville ku' have fået det til i Danmark (selvfølgelig uden de 3-4ugers ventetid, suk). Da jeg så æderspændt får pakket spillet ud og tastet den medfølgende cd-key ind i Playstation Store, for at kunne åbne op for mit bonusmateriale fra Collector's Edition, ser jeg koden udelukkende fungere i den Asiatiske region - endnu mere surt. Spillet fungere dog uden problemer, selv med danske undertekster.

Jeg prøver så i dag selv at investere i KZ3 Retro map-pack og den nye Steel Rain pakke. Der bliver downloadet og installeret, uden nogen form for fejlmeddelse, dog er der hverken kommet nye baner i spillet eller nogen somhelst anden forandring.

Kan det virkelig passe at udviddelses-pakker mm. er så godt region-låst, uden at det påvirker selve spillet. Er der noget jeg kan gøre for at få lov at spille de nye baner jeg endnu engang har købt, uden at skulle købe en helt ny version af KZ3 også, eller har jeg bare overset en simpel brik?

Salut, z01nk, DK

Member
Registreret: ‎03-03-2014
0

Re: Regions problemer

dank