Beantwoorden
Member
RetroMan

Langzame connects (find game) en lege lobby

Hallo, sinds een tijdje duurt het connecten (het zoeken naar een multiplayergame) zeer lang, zelfs wel een aantal minuten. En als ik dan uiteindelijk in een game terecht kom, is de lobby leeg of zijn er zeer weinig andere spelers (1 tot 3 spelers).

Aan mijn netwerk ligt het niet, ik kan normaal in bijvoorbeeld de Store, het Home en andere spellen doen het online prima.

Is er iets aan de hand met Killzone 3, of met de servers?

Member
Q2012

Re: Langzame connects (find game) en lege lobby

Hallo, het ligt inderdaad aan KZ3. Afgelopen weekend is er onderhoud geweest en dit heeft het trage verbinden veroorzaakt. Ik heb vanmiddag nog gespeelt en het probleem lijkt opgelost.

In iedergeval hoopt GG deze week een oplossing te vinden voor het probleem. 

Member
RetroMan

Ik heb zojuist gespeelD en het is niet opgelost...

Maar goed, over dat trage verbinden heb ik inmiddels meer gelezen en dat wordt inderdaad aangepakt. Maar die lege game rooms? Hebben die daar ook mee te maken? 

Member
Q2012

RetroMan schreef:

Ik heb zojuist gespeelD en het is niet opgelost...

Maar goed, over dat trage verbinden heb ik inmiddels meer gelezen en dat wordt inderdaad aangepakt. Maar die lege game rooms? Hebben die daar ook mee te maken? 

's middags gespeeld geen probs, 's avonds helaas weer wel inderdaad. Lege lobby's weet ik niet.

Ik speel in regio Europa, ik merk dat vooral 's middags er weinig volle games zijn, 's avonds heb ik gelukkig niet zo veel moeite om een volle game te vinden.

Daarnaast speel ik ook veel met vrienden, dus dan heb je al een groepje. Ligt er ook aan wat je speelt, de meeste mensen zullen GW en daarna WZ spelen. Eventueel switchen naar Amerikaanse regio heb ik ook wel eens gedaan, daar spelen natuurlijk ook veel mensen. 

Maar zo nu en dan heb ik inderdaad het gevoel dat KZ3 leegloopt. 

Member
RetroMan

We zijn een week verder en ik zie geen verbetering. Connects die 10 minuten duren (ook na regio switch, of na opnieuw connecten aan multiplayer) en onverstaanbare headsets.

KZ3 begon aan zijn retour toen Black Ops uitkwam, nu BattleField 3 er aan zit te komen denk ik niet dat er nog veel tijd (=geld) aan dit probleem zal worden gespendeerd. Jammer, maar dat is economisch denken.

Member
Q2012

Ik moet zeggen dat ik weinig last meer heb van het probleem, connecten gaat vrij 'normaal'.

KZ3 is toch uitgebracht na Black Ops? Ik hoop dat ze in iedergeval nog iets gaan uitbrengen aan DLC.