Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du 
Svar
Member
Registreret: ‎10-08-2008
0

Klan søger spillere (Hunt In Packs)

Hej alle

Hunt In Packs er en klan som, hovedsagligt, består af danske spillere. Dog har vi enkelte medlemmer fra Skotland, derfor er noget af vores kommuniktation på hjemmesiden på engelsk.

Vi søger spillere som udover at give den gas i Killzone, også værdsætter gak og gøgl online, Vi har egen hjemmeside komplet med forum og hele pivtøjet, tonen er fri og humor er en stor del af hverdagen i vores lille, labre klan.

Spillerne i klanen er aldersmæssigt spredt over et større område, dog med hovedvægt af folk i 20'erne og 30'erne. Selvfølgelig er der også yngre løver ombord, vi har noget for enhver smag, så at sige.

Vores mål er ikke at blive nr 1 på ranglisten, men dermed ikke sagt at vi ikke går efter at blive så gode som muligt, målet er blot at det skal være sjovt imens. Det er nøgleordet,

Anyway, hvis det har interesse, så send en besked herinde eller via PSN, hvor jeg hedder Dytrax. Sjovt nok. Ellers kan i sende en mail til: dytrax@hotmail.com

Meget glad humørikon

Member
Registreret: ‎02-11-2009
0

Sv: Klan søger spillere (Hunt In Packs)

Jeg adder dig iaften, så kan vi lige tage den løbende - Rødderne jeg spiller med er meget casual - ikke fordi jeg ligefrem er hardcore, men det kunne være fedt at spille med nogle som giver det lidt mere tid og "team spirit" Glad humørikon PSN: MoeFo
Member
0

Super Glad humørikon

Det er jo imorgen at det for alvor går løs, så der vil en stor del af klanen være at finde online. Så vi kan jo altid lige aftale at smutte forbi McDrive på Helghan og lure lidt på sagerne. Hvis de orangeøjede, åleglatte labaner altså HAR en McD!!

Vi ses online Glad humørikon

Member
Registreret: ‎02-03-2011
0

Re: Klan søger spillere (Hunt In Packs)

Hey Glad humørikon

Jeg vil super gerne ind i en dansk klan.

Jeg er en ganske fornuftig lidt middelmådig spiller stadig, men bliver hurtigt bedre, jeg har mest spillet battlefield førhen, så skal stadigt af med nogle dårlige vaner, men det tager ikke lang tid Humørikon med tunge

Så hvis I har lyst til yderligere et klanmedlem, så inviter mig på PSN: Balion

ses Glad mand

Member
Registreret: ‎03-02-2011
0

Jeg vil rigtig gerne joine din klan jeg adder dig om lidt på PS3...

Member
Registreret: ‎03-06-2009
0

Jeg er frisk. MVh Trooper-k-m-p

Member
0

Super, jeg får lige luret på det næste gang jeg er online Glad humørikon

Member
Registreret: ‎10-19-2010
0

Hej Glad humørikon Det lyder sgu godt der endelig er en dansk klan, det  er sgu svært og finde én, men jeg vil da meget gerne joine den. Jeg skriver bare til dig over PSN så kan vi finde ud af noget. 

Hilsen schneider14 Robot med tunge

Member
Registreret: ‎03-06-2011
0

hej ! Glad humørikon Dejligt at se en dansk klan! Kunne helt vildt godt tænke mig at joine. Jeg adder dig på din PSN. Min PSN er : andreaspptt7 håber jeg joiner! Meget glad humørikon
Member
Registreret: ‎03-08-2011
0

jeg er en ret vild sniper som søger clan, da jeg føler at spille sammen med andre imod andre claner lyder fedt 

Nicolaj12 er brugernavnet hvis i vil invite