Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du 
Svar
Member
Registreret: ‎05-18-2009
0

Killzone 3 !!!

Hej alle, jecrit er underlagt Sonny tage hensyn til den spiller, der encian vattet og ikke en fuld omgang Backler! Jeg sagde, at Killzone 3 er ikke nul, men det er at fjerne vigtige detalje! ellers er det højden af min vente på disseGlad humørikon

Tilføj en lille detalje!

1: Den samlede placering for hver spiller Killzone & rangering af alle andre aktører end klanen på forum ... (Vigtigt!)
2: squads i en (meget god idé om Killzone 2)
3: Power skabte sit eget parti (og uundværlige Killzone 1 & 2 var udstyret med denne funktion!)
4: Power spiller på kortene af extetion samme tid som spiller på traditionelle kort Killzone 3, fordi at linstant når du falder på kortene af udvidelsen kan vi ikke stemme for kort og derfor kræver andet at spille, når det samme kort disse meget agassent! (Meget vigtigt)

5: Balanced hold da spillerne forlod parterne nogle gange er du ender 12 mod 1-_-og forpligte til at forlade partiet og søge en ny becaufe partierne ofte enige, og ingen jeg spiller 12 mod nabolande eller ikke er linterrêt! ! (Meget vigtigt)

6: Så hvis du kan føje brugeren samarbejde i multi-linje vil blive pragtfuldGlad humørikon

{7: (jongleres aptide cétait en meget god idé f.eks læge med 2. eller anden jurisdiktion linfiltrateur)}

Her er jeg pence det en god ide at lave en ny opdatering til også at omfatte disse detaljer og givet spilleren sande Plaizir spille killzone har tre fulde A til Z, hvis du kan lide det, at du kan ændre disse implementerer jeg SKIFT til at bilægge disse en lille detalje problematisk for os gamere!

Den spiller, der støtter mig i min mening de lytter til os, og det giver os en oplevelse vraix spil Killzone takke Dem for Deres støtte, jeg synes er rigtig vigtigt emne!

Member
Registreret: ‎04-05-2009
0

Re: Killzone 3 !!!

[ Redigeret ]