Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 17
0

Killzone 3 !!!

Hei alle, er jecrit underlagt sonny ta hensyn til spilleren som encian ryggesløs og ikke en full lek Backler! Jeg sa at Killzone 3 er ikke null, men det er å fjerne viktig detalj! ellers er det høyden av min venter på disseSmilefjes glad

Legg til en liten detalj!

1: Den samlede rangeringen av hver spiller Killzone & rangering av alle spillere andre enn klanen på forumet ... (Viktig!)
2: squads i en (veldig godt inntrykk av Killzone 2)
3: Power opprettet sitt eget parti (og uunnværlig Killzone 1 & 2 var utstyrt med denne funksjonen!)
4: Power spille på et kart av extetion samme tid som spiller på tradisjonelle kart Killzone 3 fordi å linstant når du faller på et kart av utvidelsen kan vi ikke stemme for kart og krever derfor andre til å spille når de samme kartene disse svært agassent! (Veldig viktig)

5: Balansert laget da spillerne forlot partene noen ganger kan du ende opp med 12 mot 1-_-og forplikte til å forlate festen, og søke en ny becaufe partene ofte enige, og ingen jeg spille 12 mot tilgrensende eller ikke er linterrêt! ! (Veldig viktig)

6: Så hvis du kan legge brukeren samarbeid i multi-linjen vil bli flotteSmilefjes glad

{7: (sjonglerte aptide cétait en veldig god idé f.eks lege med den andre eller annen jurisdiksjon linfiltrateur)}

Her er jeg Pence at en god idé å lage en ny oppdatering til å inkludere de detaljene og gitt til den virkelige spilleren til å spille en Plaizir Killzone 3 full av A til Z, hvis du liker det at disse voux jeg kan implementere SKIFT å bosette disse en liten detalj problematisk for oss spillere!

Den spilleren som støtter meg i min mening de hører på oss og som gir oss en opplevelse vraix spill Killzone takk for din støtte tror jeg er veldig viktig tema!