Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Highlighted
Member
Registrerad: ‎05-18-2009
0

Killzone 3 !!!

Hej alla, är jecrit föremål för sonny ta hänsyn till de spelare som encian fegt och inte ett helt spel Backler! Jag sade att Killzone 3 inte är noll men det är att ta bort viktig detalj! annars är det höjden av min vänta på dessaSmiley lycklig

Lägg till en liten detalj!

1: Den övergripande rangordningen av varje spelare Killzone & rankning av alla andra aktörer än klan på forumet ... (Viktigt!)
2: squads i en (mycket god uppfattning om Killzone 2)
3: Power skapade sitt eget parti (och oumbärlig Killzone 1 & 2 var utrustade med denna funktion!)
4: Maktspel på kartorna över extetion samma tid som att spela på traditionella kartor Killzone 3 eftersom att linstant när du faller på kartorna för en förlängning kan vi inte rösta för kartor och därför krävs annan att spela när samma kartor dessa mycket agassent! (Mycket viktigt)

5: balanserat lag när spelarna lämnade parterna ibland är du **bleep** med 12 mot 1-_-och tvinga att lämna partiet och söka ett nytt becaufe partierna ofta överens och ingen jag spela 12 mot angränsande eller inte linterrêt! ! (Mycket viktigt)

6: Så om du kan lägga till användaren samarbete med flera linjer kommer att bli magnifikSmiley lycklig

{7: (jonglerade aptide cétait en mycket bra idé, t.ex. läkare med den 2: a eller annan jurisdiktion i linfiltrateur)}

Här är jag pence det en god idé att göra en ny uppdatering att inkludera dessa uppgifter och med tanke på spelaren den sanna Plaizir spela Killzone har tre fulla A till Ö, om du gillar det att du kan ändra dessa implementerar jag SHIFT för att lösa dessa en liten detalj problematiskt för oss gamers!

Den spelare som stöder mig i mitt tycke de lyssnar på oss och som ger oss en upplevelse vraix spel Killzone tackar er för ert stöd jag tycker är riktigt viktigt ämne!