Svara
Member
Radec-killzone3
Registrerad: 10-24-2010

Killzone 3 tips

hej jag ska beräta några tips.men ni ska veta att jag kan mera tips men det är svårt att förklara

1.Sök och levelera:smileyvery-happy:et bösta med dena uppdrag är infiltrator med överlevnadexpert nivå 2/3  överlevnadexpert +  för att de kan springa hur länge som helst.Blir aldrig trött.

2.De bästa vapnen:  *skarpskytt Premiärvapen++  sta52 automatkarabin

*Taktiker Premiärvapen+++ M82automatkarabin och sekändervapen+++vc9                                          granatgevär  (basoka)

3.Vad ska man ha för bricka?: 1. infiltrator sekunder förmåga+ (nivå2/3) vapen. k-pist

2.upnå allt på taktikant förutom sekundervapen.

4.Brickor: upnå alla sprämiär och sekunderförmågor på alla brickor och alla gevärer sedan pistoler.

5.vad ska man ha: extra amunation eller extra premiärvapen man kan ha 2 gevärer istälet för 1 gevär och en pistol på extra premiärvapen.

6.vad ska man ta sist?: Deta behöver man inte men om du tar ingenjör sist att upnå allt+++ då får man 6 poeng när man köper vapen och de andra från överste till överbefälhavare.

jag kommer med mer tips senare.