Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Highlighted
Member
Registrerad: ‎10-24-2010
0

Killzone 3 tips

hej jag ska beräta några tips.men ni ska veta att jag kan mera tips men det är svårt att förklara

1.Sök och leveleraSmiley mycket lyckliget bösta med dena uppdrag är infiltrator med överlevnadexpert nivå 2/3  överlevnadexpert +  för att de kan springa hur länge som helst.Blir aldrig trött.

2.De bästa vapnen:  *skarpskytt Premiärvapen++  sta52 automatkarabin

*Taktiker Premiärvapen+++ M82automatkarabin och sekändervapen+++vc9                                          granatgevär  (basoka)

3.Vad ska man ha för bricka?: 1. infiltrator sekunder förmåga+ (nivå2/3) vapen. k-pist

2.upnå allt på taktikant förutom sekundervapen.

4.Brickor: upnå alla sprämiär och sekunderförmågor på alla brickor och alla gevärer sedan pistoler.

5.vad ska man ha: extra amunation eller extra premiärvapen man kan ha 2 gevärer istälet för 1 gevär och en pistol på extra premiärvapen.

6.vad ska man ta sist?: Deta behöver man inte men om du tar ingenjör sist att upnå allt+++ då får man 6 poeng när man köper vapen och de andra från överste till överbefälhavare.

jag kommer med mer tips senare.