Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: KZ3 = DOOD

Ik speel nog vaak KZ3 ik ben 13 maar ik heb de nummer 1 van killzone gepwnd?

Member
0

hoe wordt bedoelt een volle lobby zoeken?

je kiest och het veld waar de meeste deelnemers voor kiezen. is dat de lobby?

Member
0

ik speel het spel nog iedere dag Smiley Vrolijk

Member
0

[ Bewerkt ]

Weet iemand waarom je je zaklamp niet kan aandoen net als Kz2 en dat je niet kan gaan sliden als in de campaign?

Waarom laten ze al die details weg? Ik had ook een paar keer gelezen (als het goed is) dat ze Kz3 zo veel mogelijk op COD willen laten lijken. Alleen waarom zouden ze dat willen doen als dit spel toch mooier en beter is. Ik vind gewoon dat Kz een eigen spel zou moeten worden en dat ze minder naar COD kijken.

Member
0

Sranan-Boi015 wrote:

Weet iemand waarom je je zaklamp niet kan aandoen net als Kz2 en dat je niet kan gaan sliden als in de campaign?

Waarom laten ze al die details weg? Ik had ook een paar keer gelezen (als het goed is) dat ze Kz3 zo veel mogelijk op COD willen laten lijken. Alleen waarom zouden ze dat willen doen als dit spel toch mooier en beter is. Ik vind gewoon dat Kz een eigen spel zou moeten worden en dat ze minder naar COD kijken.

Killzone meer op CoD laten lijken, dat doen ze om het spel meer 'mainstream' te maken, zodat meer mensen het spel kopen en spelen.

Member
0

redsupersaiyan wrote:

hoe wordt bedoelt een volle lobby zoeken?

je kiest och het veld waar de meeste deelnemers voor kiezen. is dat de lobby?

Een 'lobby' (hal of aankomsthal) is de match waarin je terecht komt ofwel de server waarop je speelt.

De term 'lobby' is eigenlijk niet helemaal correct, de juiste term is meer 'match' of 'server'. Er zijn namelijk geen echte lobbies in Killzone 3.  

In Battlefield 3 heb je bijvoorbeeld serverlijsten, waar je precies kan zien hoeveel spelers er in een match of op een bepaalde server spelen. In CoD Black Ops moet je eerst wachten in een lobby totdat er genoeg spelers zijn en dan begint de match.

Member
0

thanx Smiley Knipoog

Member
0

oké ik snap het, bedankt voor je Reply.

Member
0

FRANFERRARI81 NEED EXPERT PLAYERS FOR GUERRILLA CLAN WAR..............

IF YOU WANT TO JOIN MY CLAN JUST SEND ME A FRIEND REQUEST...........AND JOIN THE BEST KZ3 CLAN!

Member
0

Re: FRANFERRARI81 NEED EXPERT PLAYERS FOR GUERRILLA CLAN WAR..............

Volgens mij claimen zo'n beetje alle clans de beste te zijn.