Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: KZ3 = DOOD

Heel jammer dat mensen dit niet meer/weing spelen. ik wilde weer beginnen maar dat is bijna onmogelijk omdat ik alleen nog maar 2vs2 games vind. heel jammer, ik vind killzone 3 namelijk een heel goed spel met een goede multiplayer. opzich vind ik het niet heeel erg omdat ik ook veel botzone speel. het enige nadeel aan botzone is dat ik niet met vrienden kan spelen. ik zou ook graag met de jetpacks willen spelen maar dat kan ook niet in botzone Smiley Verdrietig

Member
0

botzone heb ik maar een paar keer gedaan op kz3, op de ps2 deed ik dat echt heel vaak met me broer met deel 1. nu is het helaas niet meer multiplayer.

ik vind met warzone online trouwens eigenlijk altijd een volle game. ik zie wel elke dag dezelfde mensen. maar zo erg vind  dat nietSmiley Vrolijk

Member
0

Het klopt volgens mij wel dat KZ2 drukker is dan KZ3... Nu kom ik weer in potjes met 6v6 en dat vind ik wel goed genoeg, maar toen ik eergisteren weer KZ2 ging spelen met een vriend was het nog best druk Smiley Tong

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat KZ3 minder wordt gespeeld Smiley Verdrietig Ik vind de game iniedergeval wel leuker en beter dan BF3. Hij staat ook op #3 in mijn top 10 van dit jaar.
Member
0

Ja ik speel dit ook nog wel eens maar omdat ik het spel(Helghast edition) pas vorige week heb gekregen, ben ik nog niet heel erg goed. Ik vind MW3 makkelijker en meestal ook wel wat leuker. Omdat op KZ3 nu gewoon mensen zitten met veel te veel skills en ik kan daar bijna niet tegenop!

Ik begrijp dat zij ook wle gewoon lekker mensen willen killen enzo maar het is gewoon irritant als je KD 3-11 is!

MVG

Member
0

Wacht maar tot Killzone 4 uitkomt! Weet iemand misschien de release?

Member
0

Seraph-Hellfire schreef:

Ik ben pas met mijn broertje een clan gestart. We komen ook weinig NL tegen.

We zijn met twee maar zoeken meer leden. Onze clan heet: Hellfire & Doom.

je kan bij mij clan  komen  wij zij ook maar met  twee man onze clan heet 10 sqn 

Member
0

is hier nog iemand die speelt... Ik speel nog steeds, het is echt underplayed. add me als ook nog speelt.

Member
0

hey, ik zoek ook nog een clan om te joinen, heb eindelijk m'n headset aan de praat gekregen,

hoe kan ik me toevoegen bij je clan?

Grtz

Member
0

zin in co-op te spelen?

Member
0

Dat komt omdat deze makers van KZ 3 dit spel niet fatsoenlijk af maken en er belachelijke kills weg gegeven word. GG heeft scheit aan ons als ze de poen maar binnen hebben. dat maak je niet snel mee in MW3.