Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: KZ3 = DOOD

Vriend van mij suggereerde of we niet misschien moeten overgaan naar MW3, ik zei dus: NEE!
Member
0

dan bedoel je zeker de  grote maps. wat al niet valt tevergelijken  is met kz3.

met de kleineren maps speel je net zo veel /weinig samen.  als het nodig is als in  kz3

dus de vergeilijk in kz3 speel je veel  meer samen valt ook wel weer heel erg mee. 

Member
0

c_berkhout schreef:

dat is dus het punt, bij killzone MOET je goed samenwerken om te winne, bij battlefield kan je in grote delen solo ook genoeg zelf, en bij cod is et gewoon ieder voor zich.

Dit is precies de reden dat ik maar een keer dit forum op ging, want zojuist heb ik even flink hard moeten vloeken voor de mensen in KZ3 die met Warzone gewoon maar rond lopen te klote en voor geen enkele manier met elkaar rekening houden.

De enige game mode die hiervoor nog geschikt is, is Guerilla Warfare. Zijn er momenteel nog wel enige Nederlandse clans?

Member
0

Okkay schreef:

c_berkhout schreef:

dat is dus het punt, bij killzone MOET je goed samenwerken om te winne, bij battlefield kan je in grote delen solo ook genoeg zelf, en bij cod is et gewoon ieder voor zich.

Dit is precies de reden dat ik maar een keer dit forum op ging, want zojuist heb ik even flink hard moeten vloeken voor de mensen in KZ3 die met Warzone gewoon maar rond lopen te klote en voor geen enkele manier met elkaar rekening houden.

De enige game mode die hiervoor nog geschikt is, is Guerilla Warfare. Zijn er momenteel nog wel enige Nederlandse clans?

Geen idee, ik kwam wel eens Nederlanders en Belgen tegen, maar natuurlijk niet zo veel als bij bijvoorbeeld CoD. De Nederlanders waar ik KZ3 mee speelde zijn ook vrijwel allemaal overgegaan naar CoD of BF.

Member
0

KZ3 dood of mijn PSN netwerk ID?

Hoi, ik speel iig een uur of 3 per dag, maar dit weekend, (9 t/m 12 dec 2011)  heb ik opeens een andere online ID gekregen, en kan ik bijna niet meer op de multiplayer komen, snap er geen !@#$% van. Ik heb alleen in PSN network het een en ander aangepast.

Heeft iemand ook dit probleem?

grtz,

SirKlis 

Member
0

Re: KZ3 dood of mijn PSN netwerk ID?

sirklis schreef:

Hoi, ik speel iig een uur of 3 per dag, maar dit weekend, (9 t/m 12 dec 2011)  heb ik opeens een andere online ID gekregen, en kan ik bijna niet meer op de multiplayer komen, snap er geen !@#$% van. Ik heb alleen in PSN network het een en ander aangepast.

Heeft iemand ook dit probleem?

grtz,

SirKlis 

Dus je bedoelt dat je eerst een PSN-account 'Jantje' had en het nu opeens 'Pietje' is geworden, dat is heel vreemd. Wat heb je dan precies aangepast? 

Het is mogelijk om meerdere  accounts aan te maken, maar dit vergt wel meer dan alleen maar een paar wijzigingen.

Member
0

Ik ben pas met mijn broertje een clan gestart. We komen ook weinig NL tegen.

We zijn met twee maar zoeken meer leden. Onze clan heet: Hellfire & Doom.

Member
0

spelen der hier nog mense op KZ3 mss?

Member
0

Geen idee, weinig nog denk ik, ben overgegaan naar Battlefield 3, moet zeggen dat het mij wel bevalt.

Member
0

ben sinds kort weer is bezig op kz3, nadat  skyrim vrijwel heb uitgespeeld en ver ben met AC revelationsSmiley Vrolijk. MW3 faalt dusja