Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

KZ3 = DOOD

Hallo allemaal,

Is KZ3 op dit moment morsdood of is er nog leven aanwezig. Normaal gesproken heb ik geen moeite om een volle lobby te vinden, maar gisteren was echt wel zielig. Alleen maar 4 vs 4 games, na 7-8 keer opnieuw proberen nog geen volle lobby.  

Ik hoop dat na de release van BF3 en MW3 er nog mensen dit spel spelen.

Hoeveel van jullie spelen dit spel nog regematig? 

Member
0

Re: KZ3 = DOOD

Als ik tijd heb en mijn vriendin niet thuis is Smiley Knipoog bijna elke dag een uur of zo. in het weekend kan dit aanzienlijk meer zijn

Member
0

Viel me ook al op...ben eigenlijk net begonnen met de multiplayer en (m.u.v. operations) zit ik vaak in een 1 op 1 potje....da's toch vrij treurig...

Member
0

bertoltzalm schreef:

Viel me ook al op...ben eigenlijk net begonnen met de multiplayer en (m.u.v. operations) zit ik vaak in een 1 op 1 potje....da's toch vrij treurig...

Valt idd niet te ontkennen dat er steeds minder mensen lijken te spelen.

paar maanden terug kon je gewoon 1 map selecteren en daar een hele avond op spelen.

Nu kom je alleen nog aan goede spellen als je maps op standaard of willekeurig zet.

Met name de dlc wordt niet echt veel gespeeld. (trophies halen wordt stuk lastiger zo )

Maar moet eerlijk zeggen dat met maps op standaard en/of willekeurig ik bijna altijd de 1e keer op een ongeveer volle map terecht kom en anders wel de 2e poging en dit is zonder uitzondering al maanden zo.

En ja af en toe 1 vs 1 .... heb je er geen zin in quit en probeer op nieuw. wil je flink wat punten halen speel zon map.

Member
0

Ik denk ook dat veel met de release van BF3 en straks MW3 er veel overgaan naar die spellen.

Member
0

Ik heb net de maximale level gehaald, heb alles geunlocked, hoef nog maar twee trophy's (die boeien mij niet echt), zit er ook aan te denken om over te gaan naar een ander spel.

Member
0

k heb meestal wel na 1 tot 2 keer en volle lobby gevonde.

moet nog 1 trophy, van de dlcSmiley Tong  dus de platinum is al een tijd binnen

Member
0

na  25 uur bf3 mp gaat waarschijnlijk killzone 3 er nier meer in

me ps3Smiley Verdrietig

ik heb me goed vermaakt met killzone maar wat is die mp van bf3 Smiley Verrast goed

als je van het spelen van in een team en een tactisch kan denken en niet als een kip zonder gaat

rondlopen 

Member
0

dat is dus het punt, bij killzone MOET je goed samenwerken om te winne, bij battlefield kan je in grote delen solo ook genoeg zelf, en bij cod is et gewoon ieder voor zich.

Member
0

KZ2 is nog drukker bezocht LOL.