Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 2
0

J*vla Infiltratører...

Jeg HATER   Infiltratører.  Er sikker på att halvparten av gangene jeg blir drept. så er det av en  Infiltratør.   Må være den dummeste perken som er tilkjenglig i ett MP spill.   Til og med noobtuben er  bedre enn den dritten der.Smilefjes sint        Ødelegger faktisk moroa med og spille online...faen azzSmilefjes trist

Member
Meldinger: 1
0

Sv: J*vla Infiltratører...

Trikset er å se på minimapet hele tiden. gjør det til en vane å se etter røde prikker på mini-mapen, og du vil takle infiltratørene mye bedre. Spillere med grønt navn kommer forresten skjelden fra fiendens leir.

Member
Meldinger: 10
0

Re: J*vla Infiltratører...

Følger du med rundt deg så blir ikke du eid Smilefjes blunk

Member
Meldinger: 72
0

Re: J*vla Infiltratører...

Bare hold Cross'n over folka så ser du det med engang.
Member
Meldinger: 3
0

så enig! mn eg sniper, på avstanden ser man ikke om de e det eller ikke -.- mn eg har begynt med å bare test skyte dem, for å være sikker Smilefjes glad mn dt værste e at halvparten (rundt det!!) faktisk e fiender Smilefjes overrasket

Highlighted
Member
Meldinger: 9
0

Om de ikke har opgradert disguise, kan du se dem fra andre siden av mapen.

Et annet tips er at infiltrators har mye bedre stamina og fart enn alle de andre.
Hvis du ser de løpe over hele bilgarsk uten å stoppe er det et sikkert tegn på infiltrator.

Ofte blir de medic når de har disguise.
Ser du en medic uten medi-droid, kan det være infiltrator.

Ellers er farten det du burde ha i bakhodet.
Skader ikke med en liten meele i hodet på lagkameratene dine om du tar feil.

Så var det problemet om du er marksman... du kan ikke se top rank infiltrators med marksman når du sitter der og sniper.
Om du ikke er sikker, ikke ta sjansen. Du waster tid med VC32 om du prøver å ta deg av en infiltrator med den. Infiltrators er for kjappe. Cloak ripple er noe man vil unngå når det er unødvendig.

Classes er som stein-saks-papir.
Har du problemer med infiltrators, og sliter med å få kills på dem, skift til Tactician.
Han kjenner de lett igjen med den laveste recon.

Så bare spar recon til du møter en som kan være infiltrator.

Men da igjen eier marksman tactician pga. scramble.

Så bare team opp med en tactician hvis du ikke har nok unlocks til å bruke en bra tactician.

Hvis du har problemer med tacticians, så team opp med marksmen osv.

Håper det hjalp litt, og at jeg ikke bare sa dritt alle kan fra før avSmilefjes blunk