Beantwoorden
Member
Q2012

Het einde van KZ3?

Hallo allen,

Inderdaad, het einde van KZ3 met een grote vraagteken. Over een paar maanden komen CoD MW3 en BF 3 uit, waarschijnlijk de twee grootste FPS op dit moment.

Maar wat betekend dit voor KZ3 en voor jullie, lopen de lobbies nu (nog verder) leeg en stapt men massaal over naar een van deze twee shooters.

Sterft KZ3 nu een langzame dood of blijven jullie trouw aan KZ3.

Op dit moment weet ik in ieder geval nog niet wat ik ga doen, ligt ook een beetje aan mn vrienden en de clan. 

Wat gaan jullie doen? 

Member
Sorr0wwz

Re: Het einde van KZ3?

Ik vind de Sci-Fi in KZ juist één van de toffe spel elementen, die zijn bij MW3 en BF3 ver te zoeken.
Het is een goede vraag, alleen het ligt er denk ik meer aan wat Guerilla Games gaat doen om deze titels tegen te gaan.

Ik denk dat ik KZ3 blijf spelen tot er een nieuwe KZ komt.

Member
Q2012

Sorr0wwz schreef:

Ik vind de Sci-Fi in KZ juist één van de toffe spel elementen, die zijn bij MW3 en BF3 ver te zoeken.
Het is een goede vraag, alleen het ligt er denk ik meer aan wat Guerilla Games gaat doen om deze titels tegen te gaan.

Ik denk dat ik KZ3 blijf spelen tot er een nieuwe KZ komt.

Inderdaad, opvallend is dat er qua customization aan persoonlijkheid en wapens er totaal niets kan. Misschien dat GG hier in de toekomst iets aan kan doen.

Member
Sorr0wwz

Precies, misschien zouden ze toch meer "Unlockables" moeten maken, zodat mensen iets hebben om voor te spelen. Wat camo printjes, of customizable uniformpjes ofzo. Zodat mensen wat hebben om voor te grinden.

Member
DJ-Daan

Voor mij vrees ik van wel iig zal ik een stuk minder gaan spelen. Online sterft het langzaam uit en dan ga ik wel mee met de nieuwe babyboom van mw3 en hopelijk een goede start voor bf3. 

Member
geneticwaste

Ik zal killzone nooit verlaten maar, ik ga het wel een stuk minder spelen als in Oktober Dark Souls uitkomt. :smileyhappy:

COD  zuigt hard en BF heeft veelste grote mappen. Ik hou van totale chaos tijdens de gevechten in KZ2/KZ3. :smileyvery-happy:

Member
Q2012

Member
Q2012

Sorry, foutje bij het plaatsen van het vorige berichtje.

Member
Q2012

geneticwaste schreef:

Ik zal killzone nooit verlaten maar, ik ga het wel een stuk minder spelen als in Oktober Dark Souls uitkomt. :smileyhappy:

COD  zuigt hard en BF heeft veelste grote mappen. Ik hou van totale chaos tijdens de gevechten in KZ2/KZ3. :smileyvery-happy:

CoD BlackOps vond ik niet echt geweldig, matige graphics, zeer irritante spawnsysteem. 

Daarnaast de gameplay zelf, echt spray and pray. 

BF van de grote mappen moet je inderdaad houden. 

Member
codyn_

in iedergeval NOOIT op call of  Douch Bagg! echt een slecht spel totaal geen strategie

maar als ik zo de trailers van battelfield bekijk mmmm en ookal zijn er in kz3 minder campers dan in andere spelle bij battelfield ploeg je gewoon het hele gebouw omver!