Beantwoorden
Member
Q2012

Hebben snipers toegevoegde waarde?

Hallo allen,

Om een leuke discussie op gang te brengen in deze communitie; hebben snipers eigenlijk toegevoegde waarde in bijvoorbeeld Warzone.

De een houdt van ze, de ander heeft een bloedhekel aan ze. Persoonlijk ben ik alleen in specifieke situaties een sniper en uiteraard heb ik een hekel aan ze op het moment dat ze mij keer op keer neerknallen.

Hier een opsomming van een aantal voor- en tegenstellingen:

Voor:

- snipers kunnen snipen op bommen, zodat niemand kan planten of onschadelijk kan maken;

- snipers kunnen snipen op capture omgevingen, zodat niemand ze kan claimen;

- snipers kunnen mini-guns en wasp's heel makkelijk uitschakelen;

- snipers kunnen bij assassin, het doel soms gemakkelijk uitschakelen;

Tegen:

- snipers campen alleen maar in een hoekje;

- snipers doen niets voor het team;

- snipers blijven ontzichtbaar wanneer ze dempers gebruiken;

- snipers hebben geen toegevoegde waarde (engineers repareren, medics healen etc.)

Member
petje1976

Re: Hebben snipers toegevoegde waarde?

Ok , wat mij betreft kan die zin snipers doen niets voor het team WEG.

De reden is omdat ze kunnen planten ,onschadelijk maken , capture enz.

Ze kunnen dus wel actief meedoen.

Vaak vind ik ook dat mensen zeggen dat ze campen , maar dat is wat snipers overal te wereld doen. Dat is hun taak. En waar ik mij soms aan stoor is dat als je in een game zit en het is 6 vs 2 of zoiets je de hele tijd gespon kill word dus in z,n situatie gaan mensen vaak snipen vanaf hun spon. Omdat je ook niets anders kunt in z,n geval.

Snipers horen er gewoon bij zoals het nu is. Als ze er niet zijn zullen ze gemist worden want het is ook een onderdeel van de gameplay !

Member
Q2012

Snipers kunnen inderdaad actief meedoen zoals je zegt, het is vaak een argument dat ze niets doen omdat ze campen.

Member
geneticwaste

Hoi

ik vind dat snipers wel een toegevoegde waarde hebben, ze zijn irritant als ze lopen te campen, maar die heb je altijd. 1 of 2 snipers in je team is een wereld van verschil voor al met de speaker missies. scramble+ is heel goed als je met je team voor de objectives gaat, maar dan is het geen sniper meer is mijn mening.

Member
innerchild

klagen over een class waar het campen een praktisch onderdeel is van zijn functie is echt een faal.

wanneer stoppen mensen is te janken over bepaalde technieken in een mp zoals killzone 3.

altijd hetzelfde liedje met dat geklaag omdat men niet speelt zoals JIJ het spel gespeeld wilt hebben.

pas jezelf aan, aan het spel en pak die persoon terug.

Member
dark_kirby

Gisteren zat er een pro-sniper in m'n team, en dankzij hem/haar haalden we een vlekkeloze overwinning. Hij/zij wist alle spots waar je overzicht hebt over objectives. C&H waren easy, aangezien de sniper uitkeek over the gebieden, en iedereen doodde die in zijn visier kwam. Als je een goede sniper, of zelfs twee in je team hebt, is winning echt makkelijk.

Member
c_berkhout

Elke class heeft zijn toegevoegde waarde, marksman doet dat vooral met het terugdringen van je vijand naar 1 punt. als ze tenminste raak kunne schiete ^_^

Member
petje1976

Hadden ja , na deze laatste belachelijke update hebben ( net zoals altijd met updates ) het spel verkloot !

Member
Q2012

Ik moet zeggen, dat ik nog niet zo veel last heb gehad na die laatste update, waarin ze de sniper hebben aangepast. 

Ik heb nooit veel last gehad met het spotten van snipers, behalve als ze natuurlijk aan de andere kant van de map zitten. 

Member
c_berkhout

het is ook vrij voorspelbaar waar ze ziiten:smileytongue:, meestal beweeg k me mikpunt gewoon over een plek waar ze normal zitte, en die word vanzelf wel rood wanneer er daadwerkelijk 1 zit:smileyhappy: