Beantwoorden
Member
thewhite79

Heb problemen met headset moeilijk te verstaan

Member
Q2012

Re: Heb problemen met headset moeilijk te verstaan

Hallo, kan je misschien iets duidelijker zijn over het probleem?

Member
thewhite79

Re: Heb problemen met headset moeilijk te verstaan soms is het goed en dan ineens schokerig.

soms is het goed en dan ineens heel vaag en schokerig

Member
Q2012

Re: Heb problemen met headset moeilijk te verstaan soms is het goed en dan ineens schokerig.

Oh, dat kan, lig aan de verbinding vaak heb ik goed geluid en dan kunnen mijn vrienden mijn goed verstaan. Soms is het minder en heb je onderbrekingen. 

Ook wanneer er mensen uit verweggiestan komen dan wil het nog eens storen. 

Member
denjaclis

ik heb al weken het zelfde probleem en me collagas waar mee speel ook 1 van die collegas heeft zelfs een nieuw headset gekocht maar nogsteeds die problemen terwijl het wel goed gewerkt heeft en bij andere spellen werkt het wel nogsteeds goed dus het moet iets zijn bij killzone  maar ik kan niet echt een mailadres vinden van de makers van killzone weet iemand het emailadres of  weet iemand wat we aan dit probleem kunnen doen

Member
Q2012

denjaclis schreef:

ik heb al weken het zelfde probleem en me collagas waar mee speel ook 1 van die collegas heeft zelfs een nieuw headset gekocht maar nogsteeds die problemen terwijl het wel goed gewerkt heeft en bij andere spellen werkt het wel nogsteeds goed dus het moet iets zijn bij killzone  maar ik kan niet echt een mailadres vinden van de makers van killzone weet iemand het emailadres of  weet iemand wat we aan dit probleem kunnen doen

Helaas kan je niet direct contact opnemen met GG, maar wat voor een problemen heb je dan precies?

Member
Reyzart

m'n maat heeft dezelfde problemen om mij te verstaan.

het lijkt te liggen aan het spel. Red dead geeft geen problemen.

ik denk dat ze een btje beknibbelen op de spraak ten opzichte van de speelbaarheid.

vind btw KZ3 leuker dan de BF3 beta. hoe houd je in hemelsnaam elkaar uit elkaar in die game. ik zie meestal te laat wie de vijand is.

Member
RetroMan

[ Bewerkt ]

Ik heb precies hetzelfde probleem, headset is in KZ onverstaanbaar maar in andere games niet. Zal wel te maken hebben met het enorme netwerkproblem wat er sinds patch 1.12 is. En waarvan een heleboel mensen zich afvragen of dat ooit nog wordt opgelost... Killzone 3 lijkt dood te bloeden.

En inderdaad, in BF3 lukt het mij ook niet om de tegenstanders uit elkaar te houden...:smileyhappy:

Member
DurkaDurka_39

Indien u niet alle DURKADURKAS maby was die iemand uw dumbasses zou kunnen begrijpen

Member
Poorte2211

Maybe you should just stick to English since your post didn't make any sense.