Beantwoorden
Member
Toddsolario

Geen jetpacks in botzone

Hallo mensen,

ik heb geen idee of dit onderwerp al eerder is besproken maar ik ga het er toch even over hebben.

waarom zijn maps met jetpacks (bv die map met de emp die je kan uitzetten) niet speelbaar in botzone?

volgens mij en ik ben niet de enige die dit denkt. is dat killzone 3 dood aan het gaan is.

maar ik wil toch graag blijven spelen dus doe ik dit maar via botzone. maar ik wil ook graag met de jetpacks spelen en ik vind het idee van de emp ook heel gaaf.

groeten Todd

Member
a6r6k6

Re: Geen jetpacks in botzone

gewoon online spelen, probleem opgelost toch?

Member
Toddsolario

dat is het probleem nou juist. ik vind alleen nog maar games met 2 mensen erin. kweet niet of dat nou heel erg leuk is

Member
nelis123

Als je echt puur en alleen maps met jetpacks wilt spelen zal dat inderdaad lastig zijn.
Als je iets minder voorkeur hebt en je map voorkeur gewoon op ANY hebt staan kan je nog prima 12vs12 warzone spelen is mijn ervaring.
Member
Q2012

Toddsolario schreef:

Hallo mensen,

ik heb geen idee of dit onderwerp al eerder is besproken maar ik ga het er toch even over hebben.

waarom zijn maps met jetpacks (bv die map met de emp die je kan uitzetten) niet speelbaar in botzone?

volgens mij en ik ben niet de enige die dit denkt. is dat killzone 3 dood aan het gaan is.

maar ik wil toch graag blijven spelen dus doe ik dit maar via botzone. maar ik wil ook graag met de jetpacks spelen en ik vind het idee van de emp ook heel gaaf.

groeten Todd

Klopt helemaal Todd, niet alle multiplayer maps zijn beschikbaar in Botzone.

Waarom weet ik ook niet. 

Member
Q2012

Toddsolario schreef:

Hallo mensen,

groeten Todd

Je kan ook proberen om in een andere regio te spelen bijvoorbeeld US, misschien dat ze daar het nog wel spelen, dit kan je via opties regelen.

Daarnaast kan je wel met vrienden online in een custommatch spelen, hier kan je vanalles instellen om je eigen match op te zetten. Het enige verschil met gewone multiplayer is dat deze scores niet meetellen met de leaderboards.

Member
c_berkhout

ik sta op europa en er zijn altijd wel 2 volle games bezig als ik speel.

maar inderdaad wisselen van regio kan helpen.

Member
mindstorms-nxt

geen jetpacks in botzone? is niet zo erg hoor er zijn wel exoskelletons en online kan je wel jetpacks