Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎02-06-2011
0

Förbättra KZ3 multiplayer

Jag skulle vilja att man skulle göra fler banor till operation. Just nu finns det bara tre. En annan sak är att det är att det är för lätt att träffa i KZ3. Maskin geväret är lite för träffsäkert vilket är konstigt eftersom den också är kraftfull. En sak till är att jag skulle vilja ha en bild på banan i kartval när man väljer bana. Fixa dessa problem så blir KZ3 det bästa spelet någonsin!!! Om ni håller med mig eller vill lägga till något skriv ett inlägg.

Member
Registrerad: ‎03-06-2011
0

Svar: Förbättra KZ3 multiplayer

De har du rätt i Smiley tunga
Dom kmr säkert snart med map pack och nån patch skaru se Smiley mycket lycklig

E-type2007 skrev:

Jag skulle vilja att man skulle göra fler banor till operation. Just nu finns det bara tre. En annan sak är att det är att det är för lätt att träffa i KZ3. Maskin geväret är lite för träffsäkert vilket är konstigt eftersom den också är kraftfull. En sak till är att jag skulle vilja ha en bild på banan i kartval när man väljer bana. Fixa dessa problem så blir KZ3 det bästa spelet någonsin!!! Om ni håller med mig eller vill lägga till något skriv ett inlägg.

Member
Registrerad: ‎03-06-2011
0

[Redigerade]

De har du rätt i Smiley tunga
Dom kmr säkert snart med map pack och nån patch skaru se Smiley mycket lycklig

E-type2007 skrev:

Årsak til edit: Spam

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Pfft. "Fler banor". "För pricksäkra vapen"

Snubben verkar ju ha noll koll vad som behöver fixas i mp:n.

Allra nödvändigaste patchen är den de jobbar på nu, 1.04. Den ska fixa alla Connectionerrors, vilket överlag är mp:ns värsta problem. Vemfan tänker på fler kartor när det kan ta 30min bara att komma in på en server..

Att kartorna inte roterar i krigszon eller gerillakrig, att konsolen fryser ständigt, eller att klansystemet är helt åt helvete, där har mp:n stora brister. Förstår inte hur man kan tro att spelet blir perfekt av fler banor, när det har alla de här betaproblemen.

"mute all but squad" vore mer önskvärt än att sabba ett vapens pricksäkerhet (ingenjörens lmg:s är inge vidare pricksäkra såfort det blir avstånd)

Member
Registrerad: ‎10-24-2010
0

Re: Förbättra KZ3 multiplayer

LOOOOOOOL!!!!!!!

Kan du ingen´ting om vapen!!!! M82 automatkarabin de är träff säkra det är därför det heter automatkarabin idiot. Anars skulle det heta manuelkarabin.

Member
Registrerad: ‎12-18-2008
0

Re: Förbättra KZ3 multiplayer

Radec-killzone3 wrote:

LOOOOOOOL!!!!!!!

Kan du ingen´ting om vapen!!!! M82 automatkarabin de är träff säkra det är därför det heter automatkarabin idiot. Anars skulle det heta manuelkarabin.

hmm kan vara ajg som har fel men jag har alltid trott att "automatkarbin" betyder att man inte måste göra en MANUEL manöver mellan alla skott där av AUTO

det har ingeting med träffsäkerhet att göra.....

Member
Registrerad: ‎06-10-2009
0

Member
Registrerad: ‎02-06-2009
0

Custom games, när fan ska det dyka upp?

Member
Registrerad: ‎01-05-2010
0

[Redigerade]

muskelsmurfe skrev:

Custom games, när fan ska det dyka upp?

Why are there no custom games in Killzone 3?

Custom games are returning, although not exactly as they were in Killzone 2. Two separate updates will be arriving to allow custom games. The first will provide the base functionality, such as:

- Custom game modes and settings

- Secure games allowing you to invite the players you want to play with

- Faction switching

The second update will give more much more functionality, such as:

- More control over games modes and settings

- Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.

- Selecting which careers you want available to players

- Allow friendly fire to be turned on or off

As well as a few other features.

Member
Registrerad: ‎06-07-2010
0

Faction Switching, äntligen säger jag bara. Fan pinsamt att komma in på en server, och se 12 pers i ena laget och 2 i andra och igen kan göra något åt saken.

Visst, faction balacing vore ju ännu mer önskvärt, men kan man switcha så kan man ju lösa problemet på egen hand.