Beantwoorden
Member
lorddenny

1500 kills trophy

Dit is de laatste voor platinum. Heb hem 2 maal doorlopen dus zou zeker 1100 a 1200 kills moeten hebben. Heb nu missie select "strand van senlin " wel 20 keer gedaan ( eerste mobiele gedeelte ) maar de trophy popped niet :-( terwijl ik volgens mij ruim boven de 1500 zou moeten zitten

Iemand enig idee ???
Member
S1rDrinks4lot

Re: 1500 kills trophy

[ Bewerkt ]

Zal zeer vanzelf sprekend klinken als ik zou zeggen dat je er toch nog een paar moet killen xd .

Heb em zelf als ik het goed herinner ook pas na 2x doorspelen en talloze malen dat strand lvl gehaald(ivm met strand trofee), alsmede andere missies(trofeeen).

gewoon lvl uitzoeken waarin je snel veel kan killen en opnieuw opstarten (zou niet meer weten welke dat zou kunnen zijn is al tijdje geleden dat ik single player heb gedaan)

weet het klinkt vanzelfsprekend maar die trofee komt dan vanzelf wel.

suc6 met platinum

Member
Q2012

S1rDrinks4lot schreef:

Zal zeer vanzelf sprekend klinken als ik zou zeggen dat je er toch nog een paar moet killen xd .

Heb em zelf als ik het goed herinner ook pas na 2x doorspelen en talloze malen dat strand lvl gehaald(ivm met strand trofee), alsmede andere missies(trofeeen).

gewoon lvl uitzoeken waarin je snel veel kan killen en opnieuw opstarten (zou niet meer weten welke dat zou kunnen zijn is al tijdje geleden dat ik single player heb gedaan)

weet het klinkt vanzelfsprekend maar die trofee komt dan vanzelf wel.

suc6 met platinum

Ik kan helaas ook niets anders zeggen dan dit. Ik heb de game ook 2x uitgespeeld en diverse levels opnieuw gedaan om trophies te scoren. 

Member
wardwout

lol ik heb  em al massa makelijk 

Member
Pr3dator-Jurian

oei dan is ie waarschijnlijk weggeglitched. Je savefile op USB stick doen. Save file van ps3 wissen en dan nog een kaar alles doorspelen. heb je dat gedaan dan kun je je oude savefile gewoon weer op je ps3 zetten en het nieuwe savefile wissen en dan krijg je de trophy waarshijnlijk wel.