Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎04-28-2010
0

ps3 problem/söker väner och clan

Jag har kollad på youtube och fixad DNS och ip-adres men det funkar inte.internat-anslutning funkar inte.Hur ska jag fixa det?

Member
Registrerad: ‎04-28-2010
0

Re: ps3 problem/söker väner och clan

det funkar nu!!!!

Member
Registrerad: ‎07-05-2009
0

Re: ps3 problem/söker väner och clan

Söker du klan? Du är alltid välkommen i Inte Helt Hundra om du vill... skicka mig ett medelande på psn om du är intresserad

Member
Registrerad: ‎10-24-2010
0

j Re: ps3 problem/söker väner och clan

hej mickebox det är jag från vän listan och!!! så är det min sida sswx12 den är min...

vilken rank är din clan?

Member
0

Svar: j Re: ps3 problem/söker väner och clan

Tjo! Vi är runt 800. Du ska inte bry dig om klanerna rank, ALLA s.k. toppklaner poängmässigt har fuskat för att skaffa sig så mycket poäng. Letar du efter en toppklan så ska du inte gå efter hur mycket poäng klanen i fråga har. Vi är inte en topklan när det gäller poäng eller skills (förutom M4) MEN vi är ett mycket bra gäng som har kul ihop.

Member
Registrerad: ‎09-12-2010
0

tja ... LOL lite väl sent ute att söka klan nu men men bättre sent än aldrigSmiley tungaSmiley tunga mickebox är ni aktiva??

Member
0

Nä vi är inte så aktiva..  det är bara jag å några andra som spelar regelbundet. Är du sugen? Addar dig i morgon på psn så kan vi ju lira lite..

Member
Registrerad: ‎09-12-2010
0

gör så adda mej så kan vi köra 2vs2 matcher eller 3vs3 föredrar sånaSmiley tunga