Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-02-2009
0

The Unforgivens söker medlemmar!

En ganska nystartad klan söker spelare som har tid att spela matcher. Vi ställer inte höga krav men det uppskattas om du är General. (Vilket 4/5 av medlemmarna är.)

Men skicka gära en invite även om du inte är general. Det går ganska fort att gå upp i rank. Smiley blinkar
Vi spelar för det mesta bara på helgerna, men om medlemsantalet ökar så kan vi självklart börja spela oftare. Alla i klanen är taggade och ser fram imot varje match!

Här sker diskussionerna för det mesta. www.nintendoforumet.se
Gå gärna med där också om du vill följa vårat taktiksnack!
Member
Registrerad: ‎02-22-2009
0

Svar: The Unforgivens söker medlemmar!

Hmm en klan som boostar valor.. intressant! ja vill inte gå med men min klan kör gärna mot er!

[S!S]
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Tjena Papillon Swe, precis som Tomkar är jag inte ute efter medlemskap, utan en aktiv klan som har lust att spela lite matcher! Lördag/söndagkväll brukar passa vår klan bäst Smiley lycklig Vi är relativt nystartade själva och har inte hunnit spela mycket alls. Dock har vi redan fått ett stort antal medlemmar, så om alla i din klan skulle vilja ställa upp på matcher, valor satsade eller ej spelar ingen roll, bara vi får komma igång med lite matcher Smiley lycklig
Member
0

Tjena! Jag är en små lirare om man säger så.. Lirar inte hela tiden men ibland! Och skulle var najjs att köra i clan så blir de troligen lite roligare och taktiskt.. adda wango67 på psn om man kan joina!
Member
0

Härligt wango67 att du vill vara med. Smiley mycket lycklig
Faktum är att vi har 1131 valor nu eftersom vi har vunnit 10 matcher. Smiley blinkar
Vi har även vuxit och blivit 7 medlemmar + wango då! Smiley blinkar

Jag invitar dig in i klanen och och skickar en vän-request på PSN.

Angående klanutmaningar är det bara att skicka så svarar vi med något liknande som passar oss.

Om det är fler som vill joina är det bara att skriva i tråden!
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Lira inte mot denna klan, de basecampar trots överrenskommelser om att inte göra det.
Member
Registrerad: ‎03-27-2009
0

tjena
jag skulle vilja joina din klan , jag är nästan general i spelet men kan komma till det om bara nån vecka.
jag har varit lite intreserad om att joina en klan som håller måttet för min spelsätt, och min favorit bagde är MEDIC så att jag kan hela mina kamrater så om er klan kör med lagspel så är jag med.
Member
0

Moget att sprida ut dåliga rykten... Smiley sorgsen

Jag har sagt det tidigare: BC-taktiken var fördjävlig, jag håller med dig. Vi visste inte ens om den skulle funka! Men den är inget vi kommer att göra om, eftersom vi ångrade oss och hade hellre vunnit BC schysst. Men resten av matchen var vi mycket bättre och vann tillslut med 6-1 trots att vi var en man mindre halva matchen.

elaaf, jag ska skicka en invite till dig ASAP. Regga dig gärna på www.nintendoforumet.se så blir det enklare att hålla kontakt med oss och enklare att anmäla dig till matcher. Smiley lycklig
Member
Registrerad: ‎03-27-2009
0

ag har headset oxå så att det blir lättare att komunicera med varandra hoppas bara det finns fler med headset i klanen Smiley mycket lycklig
Member
0

Jodå, alla aktiva i klanen har headset. Smiley mycket lycklig

Men glöm inte att regga dig på www.nintendoforumet.se. ^^