Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-27-2009
0

Svar: The Unforgivens söker medlemmar!

ok, ska då hålla kontakt via www.nintendoforum.se eller via psn
Member
Registrerad: ‎05-28-2009
0

Hejsan!

Skulle vara kul om man fick bli med i eran klan då jag aldrig spelat i en förut, sen
är det ett stort plus att få lira med svenskar också. Jag spelar väl mest på helger,men även någon
gång på veckodagarna. Min rang är general och de karaktärer jag gillar mest är väl Ingenjör och sabotör,
men jag kan även spela som medic om ni behöver det, har förmåga att dela ut energy packs i alla fall.
Behöver ni någon mer adda snyggve.

Mvh Anders
Member
Registrerad: ‎03-02-2009
0

Har sett dig online. ^^
Men självklart ska du joina klanen! Det är kul att antalet medlemmar ökar så fort, eftersom det blir enklare att spela matcher oftare då. Smiley mycket lycklig Kom ihåg att regga dig på www.nintendoforumet.se du med, så blir det mycket enklare att kommunicera.
Member
Registrerad: ‎02-06-2009
0

jag kan joina er klan.
Member
Registrerad: ‎06-13-2009
0

jag skulle gärna vara med i eran klan , har spelat ganska mycket senaste tiden mest som sjukvårdare. ligger just nu runt 7500poäng. mvh dosto31
Member
Registrerad: ‎02-25-2009
0

Hej!
Jag skulle gärna vilja joina eran klan, spelar ofta, har headset, spelar gärna medic men annat funkar också!Smiley lycklig
Hör av dig om det finns plats!
Highlighted
Member
Registrerad: ‎09-19-2009
0

Hejsan! Jag skulle vilja joina, men jag är bara 15 och har spelat i ungefär 1.5-2 veckor...men har kommit med i 10% bästa. Och jag spelar i princip varje dag.. Så om jag kan joina adda min psn "TheSquiG" Smiley lycklig /Mvh Simon