Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎07-28-2009
0

Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Den listan med banor gillar jag! Tror ärligt talat att vi alltid cirkulerat med de banorna.
Raketgevären är rätt jobbiga, det håller jag med om, men i så fall borde också krypskyttegeväret tas bort,
då de hindrar andras framfart (men även skicklighet) med andra vapen.

Med risk för att låta gammalmodig och tråkig, borde vi inte köra en pistol/maskingevär enbart någon kväll?
En server med alla vapen en annan osv, så variationen flyter på. :-)

Fler idéer och synpunkter uppskattas,
och glöm inte att kika in här när servrar dyker upp!
Member
Registrerad: ‎09-06-2009
0

Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

För mig spelar det ingen roll hur vi spelar, gillar allt =)
Member
Registrerad: ‎09-30-2009
0

Det där lät nästan lite perverst Smiley tunga
Member
0

Haha, det måste jag nog hålla med om. Inte för att tomathuvuden låter speciellt oskyldigt heller Smiley blinkar
Member
Registrerad: ‎10-08-2009
0

Jag går gärna med i clanen om det fortfarande finns plats, jag skaffade mit ps3 för en vecka sen men älskar redan killzone,
brukar spela på kvällar och efter skolan, har inget headset men ska väl skaffa, mit ps3 namn är NickeBM
Member
Registrerad: ‎10-09-2009
0

Hej jag är på,mitt alias är Dannie_vdP Ska bli grymt kul!!!
Member
0

Yes, ni har båda blivit inbjudna till SweS nu!

Skriv gärna också vilka favoritbanor, vapen samt speltyper ni har om ni vet det nu.
Kika in på forumet för kommande servrar (alla får skapa servrar, alla får posta en tid, så vi vet). :-)

Personligen tycker jag att det börjar bli dags att utmana en annan klan.
Att välja ut ett första 'offer' är dock svårt, så håll ögonen öppna efter en klan ni vill att vi skall utmana!

Member
Registrerad: ‎04-15-2009
0

Tja!
skulle va skit kul om jag skulle kunna va med, tyvär är jag bara inne varannan vecka eftersom jag spelar 360 den andra veckan men under ps3 veckan så spelar jag så ofta jag kan! mitt online id är Black-Brother77
Member
Registrerad: ‎10-09-2009
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Tack för inbjudan,favoritbana får nog bli Pyrrhus Rise .
För tillfället så kör jag medic favoritvapen är nog lite beroende på humörSmiley lycklig
Member
Registrerad: ‎10-11-2009
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Tjena!
Spelar en del med Dannie VDP, har låst upp alla yrken och det jag mest fastnat för är nog medic. Skulle vilja joina klanen. Har jobb och sambo så jag kan inte spela 24/7 men sitter gärna på kvällarna. Det skulle vara skit kul att spela ihop ett gäng och möta en annan klan. Ha de gött vi ses i dimman.

Hood79