Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎07-28-2009
0

Re: Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Swedish Sushi skapades inte för att vika ut sig själv för andras ära.
Därför säger jag, som ledare men också rationell tänkare, att vi inte slår ihop SweS med någon annan.

Det är trots allt den svenska sushin som gör spelet till vad det är - fritt, roligt och kravlöst.

Och Talani, jag vet inte om andra gör dig sällskap ikväll, men jag har fullt upp med psykologi och annat som måste förberedas, tyvärr.
Vid 21:00 brukar dem flesta ha tid, så ha tålamod. :-)
Member
Registrerad: ‎09-06-2009
0

Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Spelade ett tag, men morsan ville ha TVn så jag fick sluta spela. =(.. =P.

p.s. Bra svar DenyMe på förslaget om att ansluta klanen till den andra, förväntat av ledaren av Swedish Sushi =)
Member
Registrerad: ‎09-07-2009
0

bra talat DenyMe. ingen sammanslagniing här inte. dock smickrande med förslaget.

någon som kör ikväll?
Member
0

håller på o spelar lite nu, men skriv en tid så ska jag försöka hänga på lite senare
Member
Registrerad: ‎09-21-2009
0

Jag är gärna med ikväll om det blir något, dock var jag tvungen och lämna tillbaka mitt headset för att det inte funkade dagen efter ..... men jag är på i alla fall!
Member
0

torsdag kväll blir nog enda gången jag kommer online resten av denna vecka så det vore ju trevligt att köra med någon från klanen

har en liten fundering bara. om vi ska köra matcher nån gång så kommer väl uppdrag och sånt vara obligantoriskt? så borde vi inte ha med det när vi startar servrar? alltså inte bara deathmatch. dessutom är deathmatch det jag gillar minst hehe fast jag vet att det finns andra i klanen som tycker tvärtom ; )
Member
0

kmk_sumpan, försökte spela med dig igår men kom inte in på servern. Vet inte om jag är ledig på torsdag, annars är jag på.

Det e sant vi behöver nog träna på ett sätt som man spelar klan matcher. Kanske vi borde träna på olika taktiker o så, har ju skaffat headset nu =)
Member
Registrerad: ‎09-30-2009
0

Hallå sushisnubbar
Jag undrar om det finns plats för ett Tomathuvud i klanen?
Member
Registrerad: ‎07-28-2009
0

Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Här skrivs det flitigt ser jag!

Givetvis behöver den rymliga sushigruppen ett tomathuvud att strosa runt med! (lägger till på PSN imorn)
En salig fruktsallad tillsammans med rå fisk, bästa som finns.

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet den senaste veckan, men skolans nya schema gör allt stressigt.
Om någon av er har tid att spela under helgen, hör gärna av er då! :-)

(skall kanske, förhoppningsvis, få ett headset av en bekant snart).
Member
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

jag kommer spela ikväll kl. 21-00 typ

ps: köpte bluetooth headset för 199kr till en polare igår på Kjell & Co. kompatibelt med PS3. vet dock inte hur bra dem är men det är fabrikat sony/ericsson