Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎07-28-2009
0

Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Ingen fara Talani, men det var bra att du talade om det då jag och resten av gruppen nästan började ifrågasätta din vilja att gå med från första början.
Vi trodde med andra ord att du bara drev med oss ;-)

Själv kan jag, personligen, inte spela förrän nästa vecka eftersom jag inte orkade dra med mig konsolen till föräldrarnas hus över helgen.
Kika in på "klaner" (clans) så ofta det bara går ifall resten av Swedish Sushi har matcher eller 'träningsmatcher' planerade.
Member
Registrerad: ‎09-07-2009
0

Svar: Re: Svar: Re: Swedish Sushi söker medlemmar

sådär ja. nu är man medlem i sin första clan någonsin. någon som kommer köra på söndag eftermiddag/kväll?
Member
0

Re: Svar: Re: Svar: Re: Swedish Sushi söker medlemmar

Alright, vi tänkte dra igång en server efter 1900 där alla personer är välkomna att joina. Ni som vill använda skype är välkomna att göra det med mig, Erouku och Kimeraz, annars går headset samt tystnad också bra. Bara vi har roligt och ser till att spela som riktiga, svenska sushis.
Member
Registrerad: ‎09-06-2009
0

Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Hur gör ni när ni använder Skype? Jag har aldrig använt det programmet.

Skulle vara snällt om någon skulle kunna skriva en liten guide på hur man ska koppla upp sig till klanens Skype sida eller nått =)

MVH Talani
Member
0

Vi har inte direkt någon sida för klanen, ännu, men vi använder Skype som kommunikation.

För att få en lång historia kort, så sitter vi som spelar Killzone nära en dator, och kan då använda Skype istället för headsets.
Men, dem flesta av oss har headset numera, så jag tror du gör bäst i att införskaffa en sådan istället för att djävlas med datorn Smiley blinkar

Det dyker nog upp en server till fram emot (eller under) helgen igen. Kika in på klanen för eventuell information då.
Member
0

det var riktigt trevligt i söndags att lira med svenskar. kunna snacka lite samtidigt liksom. även om jag och erouku blev mosade av diverse raketer och pumphagel.

kommer vara i gbg i helgen men ikväll eller imorgon kväll kommer jag lira lite. joina om ni vill.

Member
0

Okej men då får jag väl skaffa ett headset så fort som möjligt =)

jag sitter o lirar nu fram, har lirat en stund men om det är någon som vill spela så e det bara o hoppa in i samma server.
Member
0

[Redigerade]
Hahaha, kmk! Ni var ju rätt nära i slutet ändå, bara några kills som skiljdes åt. ;-)

Och det är skitbra att ni använder tråden för att informera om servrar/matcher samt när ni är tillgängliga!
Imorgon efter psykologin kanske även jag och Erouku har tid att spela.

Headset är givetvis inget måste, Talani, men det gör spelet roligare (säger dom).
Har själv ingen, ännu. Men det kommer. Smiley mycket lycklig
Message Edited by DenyMe on 09-23-2009 02:53 PM
Member
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

hehe ja det gick lite bättre.

headset borde alla skaffa. blir riktigt roligt. (så håller man sig lite lugnare då man vet att det finns folk som hör vad man säger hehehe)
Member
0

Beställde precis ett headset från 24.se, 249:- inkl frakt, borde få det om 3 dagar. =)