Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎07-28-2009
0

Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Goddag kära sushisar.

Vi ansvariga för klanen Swedish Sushi har härmed beslutat att stänga ner på grund av pinsam inaktivitet.
Inaktiviteten kan inte skyllas på många andra än just mig själv, och jag är trots allt stödpelaren för det hela.

Alla ni som läser detta, sök vidare till klanen "Inte helt hundra" (99%).
Ni kommer att få betydligt mycket mer speltid och utmaningar där, än i Swedish Sushi.

Jag kommer att bryta upp klanen efter årsskiftet, men ändå fortsätta lira över internet.
Förhoppningsvis möter jag på er senare, för det har varit ett stort nöje att prata med er alla.

Som sagt - Inte helt hundra, sök dit!

DenyMe

Member
Registrerad: ‎09-07-2009
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

aaah tråkigt som fan men jag förstår. har själv varit jävligt inaktiv sista tiden (fram tills förrförra helgen då jag körde ganska mycket tack vare dubbla xp).

kommer nog alltid att köra lite KZ2 lite då och då men mest kommer jag köra MW2 då jag har betydligt fler polare som kör det spelet. är det någon som känner att han vill köra lite med mig så är det bara att adda min andra användare: beat_strandh

kmk_sumpan var ett nytt kz2 exklusivt psn konto för min del (levlade i kz så snabbt trots att mina skills stannade på noll med mitt vanliga beat_strandh konto så jag började om från början)
Member
Registrerad: ‎07-05-2009
0

Svar: Re: Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Ni är välkommna ni som vill! Adda mig på psn eller skriv på vår rekryteringstråd så fixar det sig!
Highlighted
Member
Registrerad: ‎10-11-2009
0

Svar: Swedish Sushi söker medlemmar

Tjena!
Aa.. kul så länge de varade ; )
Ha de fint allihopa i klanen = D