Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Hej, tyvärr kan jag inte skicka en inbjudan, då du redan är i en klan! Om du vill vara med i denna, så måste du först lämna din gamla! XD...
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

Jag vill inte vara den som är den.
Men jag måste bara säga att er logga ser mer ut som en swastika än ett sikteskorn om det är det de är.

Inte för att jag har några misstankar om nått sånt, men kollade på er hemsida där texten står över logon och det kan missuppfattas.
Annars får jag önska er lycka till Smiley tunga

Verkar vara en trevlig klan. Smiley lycklig
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Logon härstammar faktiskt ifrån filmen "Equilibrium". När varje vapen ger eld, så bildas denna "loggan". Den som skapade klanen (Jag är bara ledaren för KZ2 klanen inom HCGC) tänkte att det såg riktigt fräkt ut. Så han gjorde den sådan! Smiley tunga Inget mer med det Smiley blinkar...
Så det är inte meningen att den ska se ut som en "swastika", och jag ber om ursäkt om den gör det. Vill inte skapa förvirringar :/
Member
Registrerad: ‎03-23-2009
0

Gokväll pågar!

Någon/några som vill/ska lira ikväll?
Tänkte nämligen föreslå att vi skapar en server och tränar lite ihopa, sen kan vi t.ex möta spelare som joinar.

Vad sägs?
Kommer vara online runt 8-9 ikväll, så adda mig på psn så drar jag igång en server.

/ Tha mupp!
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

En mycket bra ide! jag har inte din msn men du kan adda min miiiik.jansson@hotmail.com
Member
0

Har alla headset i den här klanen?
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Nej., alla har inte headset, och tyvärr är jag en av dem! Smiley sorgsen Ett köp som ligger nära i framtiden!

Member
0

Ditt psn är mupp99 ? Addar den iaf så får vi se vad som händer! Men kommer nog inte kunna lira innan 22oo ikväll, möjligen att andra medlemmar stannar kvar tills dess Smiley blinkar
Member
0

det var synd
Member
0

Ps: De som inte orkar adda alla medlemmars psn-id:n kan alltid gå in på "my clan" och kolla "online members". Bara att joina en server som en hcgc-medlem irar på Smiley mycket lycklig