Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-23-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

...det laddas ner nu åtminstone, dock i fart som man skulle tro att man sitter med ett 56K modem igen, thoose were the days Smiley blinkar

Patch 1.21 includes the following:

• Increase of the standard points settings for Bodycount. Should ensure longer mode on heavily populated games.
• The return of Online Bots. Adding bots to an online game renders it ‘unranked’.
• The option to create unranked games. Players will be made aware that a game is unranked upon joining.
• Fix to Game Search functionality so correct maps are displayed.
• Standardization of the Y-Axis controls on the HGH Scout when zoomed with the Sniper Rifle.
• Fix to Sensitivity setting where the weapon animation did not follow the reticule correctly.
• Fix for auto-aim exploit when rapidly tapping zoom/fire.
• Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines.
• Fix to list of games displayed on search.
• Stability fix relating to disconnect.
• Fix to ‘Clan’ button functionality in custom game creation settings.

We are also working on the next updates and here are some of the areas we are exploring and investigating for the future patches:

• Controls. Seeing about giving more options.
• Expanding on Join Game searches and options.
• Improving game and network stability.
• Collision exploits on maps.
• Improvements to help play with friends.
• More game creation options.
• More game options for clans.
• Fixes to Clans unexpectadly losing tournament rounds.
• Investigating spawn-camping issues.
• Other minor fixes.
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

@fredde1990: Nu har jag bjudit in dig, på det kontot du lirar på! Tycker du ska använda det när du skriver i forumet Smiley lycklig Välkommen till HCGC! Hoppas du kommer att trivas här!

@mup99: Those were the days indeed!!! =) Kommer ihåg när jag försökte ladda ner musik på ett modem, vilken härligt lång tid det tog, för en liten låt! Smiley mycket lycklig Nuförtiden hinner man knappt blinka så har man låten nedladdad!
Skönt att se att Killzone 2 Crew uppdaterar spelet, bra gjort utav dem! Much creds to the crew! Smiley mycket lycklig

Är sååå himla sugen på Killzone, men mitt nät verkar ha gått ner i helvetet igen. Loggas ut var tredje minut, fast tappar inte anslutningen helt längre, dock tillräckligt för att jag ska bli kickad ifrån Online matcher :/
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

[Redigerade]
jag skulle vilja vara med i någon klan och då hittade jag eran. Och ni verkar vara en bra klan så då undar om jag skulle få vara med i klanen.
Meddelandet redigerades av miiiik90 den 03-31-2009 10:57 PM
Member
0

Hej miiiik90,
Nu har jag skickat en inbjudan.
Välkommen till HCGC, hoppas du kommer att trivas här! ^_^
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

Tack för inbjudan ska bli kul att vara med i klanenSmiley lycklig
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

Kan vara med turnering om det skulle behövas backup....

Smiley mycket lycklig
Member
0

Hej alla glada klanmedlemar,
Eftersom att 4 st sa ja till Turneringen har jag nu anmält oss dit. Då det bara var 8 platser kvar (snacka om tur Smiley blinkar).

Dessa tider gäller:
Runda 1:
08 apr 2009 21:30
Runda 2:
15 apr 2009 21:30
Runda 3:
22 apr 2009 21:30
Kvartsfinaler:
29 apr 2009 21:30
Semifinaler:
06 maj 2009 21:30
Finaler:
13 maj 2009 21:30

Hoppas jag kommer kunna vara med och lira då! Smiley lycklig Ska bli kul att se! Så snälla, snacka ihop er nu! Vill fortfarande nå någon via MSN så jag kan få hjälp med planering inom klanen. Som man säger, två hjärnor är smartare än en! Smiley mycket lycklig
Member
Registrerad: ‎03-28-2009
0

[Redigerade]
Jag deltar gärna i turneringen, men vi kanske skulle ha nytta av att spela några träningsmatcher före själva turneringen. Smiley lycklig

Edit: Hur många banor spelas per runda? En eller fler? Smiley tunga
Meddelandet redigerades av diezel01 den 04-01-2009 05:53 PM
Member
0

Har inte precis sett några fler info om själva turneringen, men du kan själv kolla in den här:
http://www.killzone.com/kz/tour_upcoming_tours.psml?kz_tournament_id=62443

Hoppas att alla som vill vara med kommer in hit och bestämmer en träningsmatch tid. Mitt nät är fortfarande inte fixat, om de inte fixat det till Fredag, så ringer jag upp dem igen och rent ut sagt skriker åt dem. Börjar bli lite skeptisk, då jag anser att det inte borde ta över 2 veckor att fixa.

MSN eller någon annan IM vore ju bra om alla kunde fixa, så vi kan snacka ihop oss även när vi sitter vid dumburken! Smiley blinkar
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Jag kommer vara med och spela iaf! Hur går det till när man spelar turnering?
Håller med om att träning behövs. Vi var 4st från klanen som lirade en omgång häromkvällen, tyvärr så hamnade inte alla i samma lag Smiley blinkar