Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-01-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Hallå!

Den här klanen verkar trevlig! Har oftast tid att köra någon match på kvällstid och har dessutom skaffat mig ett headset. Om klanen inte är full ännu så joinar jag gärna... psnid: Fredrik_1234

Hörs!
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Hej Fredrik,
Nu har jag bjudit in dig i klanen. Välkommen till HCGC, hoppas du kommer att trivas här! Smiley lycklig

Ha en bra dag! Smiley lycklig
Member
Registrerad: ‎03-23-2009
0

Hej!

Tack för inbjudan!

Har varit skitskoj med en turnering, skulle kanske lirat några träningsmatcher först?
Är det fler än jag som har svårt att ladda ner den nya patchen 1.21, varje gång stannar den när hälften är klart?
Jag blir snart galen ju Smiley lycklig

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Jag spelar gärna med i turneringen! Det vore bra dock om vi kunde försöka spela ihop oss lite innan.
Member
0

Jo jag vet, men vill minst 4st pers vara med, så kan jag signa upp oss för turneringen! Problemet är ju att jag inte vet när mitt nät är fixat, så jag kan kanske vara med, eller inte. Fast vill ju inte att ni mister denna stora chansen, därför frågar jag nu er, om ni vill vara med!
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Jag hade inga problem med den nya patchen, det är nog något hos dig som krånglar
Member
Registrerad: ‎03-01-2009
0

Tackar så mycket för inbjudan!

Patchen funkade hur bra så helst för mig med... prova att ladda ned den igen. Någon som vet vad den senaste patchen fixade?

/F
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

jag skulle gärna joina eran klan jag är en bra spelare som har spelat några månaderSmiley lycklig
Member
0

@fredde_killer: Har du lirat online med detta kontot? För jag ser inte någon statistik på din sida, om du har lirat på något annat konto, borde du säga så, så jag kan adda det istället.
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

fredde1990