Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Tack för inbjudan, ja har accepterat nu Smiley lycklig eftersom alla här låter så entusiastiska och sugna på att klana lite så tycker jag att vi ska försöka hålla igång klanen ochså.

jag sitter på stolen och gungar fram och tillbaka samtidigt som jag väntar på att nått nytt ska hända på klansidan Smiley mycket lycklig träningsmatch snart kanske? eller om jag törs säga det...En RIKTIG klanmatch mot en annan klan? Smiley lycklig.

(schemat på klansidan "ingame" kommer väll att utnytjas Right??)
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

tjena grabbs....

slutar jobba vid 22 tiden den här veckan, så jag kommer sitta klistrad vid KZ fr o m 23 tiden... hoppas jag kan se några av er där...
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

@D-RabbID: Du är hjärtligt välkommen till Klanen, jag har skickat en inbjudan! =) Hoppas du kommer att trivas här!

@Daggen93: Ja, vi kommer ha klanmatcher, träningsmatcher, och använda oss utav schema funktionen ingame, DOCK så kommer detta ske efter att min anslutning orkar vara inne i mer än 3 min. Imorgon ringer jag igen, och ser hur de ska lösa detta, för helt klart något fel hos dem. Så jag är ledsen för att inget har hänt än, jag har bara haft en sådan otur! Hoppas jag snart kan starta upp det hela så vi alla kan njuta utav alla funktioner som finns i klanen. Tills dess så kan ni alla spela ihop er lite, så får vi se!
Ha det bra! ^^

@xxHDSxxFred: Låter trevligt, om mitt nät är fixat så ska jag hänga på och röja hela kvällen / natten! Smiley blinkar

SÅ ännu en gång, alla medlemar, jag ber om ursäkt om det är lite inaktivt utav mig just nu. Dock kan ni ju alla börja ge förslag på träningsmatch tider, klanmatcher, etc. Så ska jag försöka att planera upp lite, och allteftersom mitt nät funkar så rullar vi igång förfullt, vilket borde vara i slutet utav denna veckan!
Member
Registrerad: ‎03-25-2009
0

Svar: Spar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Tjohoj... här kommer det en Veteran till. dryga 30år och gillar mysiga hemma kvällar och långa skogspromenader söker dig som har ett ps3 och vill lira killzone 2 :-) he he det här blev ju mer som en kontaktannons. allvarligt talat så skulle det räcka bra om ja fick vara med i klanen. Psn: sandfrog
Member
0

Svar: Spar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

[Redigerade]
Hej Sandfrog,
Jag har nu skickat svar på din "kontaktannons" Smiley blinkar... a.k.a bjudit in dig i klanen. Välkommen till HCGC! Hoppas du kommer att trivas här! ^^
Låt oss nu ta en mysig och lång promenad, dock får du inte glömma att ta med dig ditt favorit vapen, då det kan hetta till lite ibland Smiley lycklig
Jag addar din PSN när mitt nät är trevligt emot mig igen!

Ha det bra!

PS: Jag har ringt min ISP och felanmält mitt problem, verkar som att det är ett känt problem och de jobbar på att lösa det. Jag verkade ha givit dem ny nyttig information som de kan gå på, så hoppas de åtgärdar det snarast möjligen. Jag ber verkligen om ursäkt att klanen blir drabbad utav det, med tanke på att ni joinade för att spela träningsmatcher, klanmatcher etc, och ha en trevlig spelupplevelse med nya vänner. Dock så kan ni alltid skriva lite åsikter om kommande "events"
Meddelandet redigerades av HCGC_Kyoshiro den 03-31-2009 08:54 AM
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

faan vad härligt att se att jag inte är den enda gubben på 30 bast som sitter och lirar... man blir ju lite smått deprimerad när man sitter och spelar och det enda man hör genom tv:n är en massa 7 åringars gälla röster som bara skriker en massa nonsens... hehehe...

Kyoshiro... hoppas att du får fixat strulet snart, vet själv hur hopplöst det är när man blir "utfryst" från internet... men men, vi får köra destu hårdare när du får ordning på det hela... Jag har kommit upp till general och jobbar nu mot att låsa upp alla medaljer så jag kan kombinera skills vid behov.

C YA
Member
0

[Redigerade]
Jag vet precis vad du menar, med alla dessa jobbiga småpojkar som bara ropar ut obegripliga ord. Fast likaså irriterande när någons mic. löper amok, och de inte ens ställer den på mute.

Nätet verkar okej för tillfället, jag har endast fått 1 D/C på 20 minuter, ser ljust ut. Så kanske allt är löst imorgon. Isåfall kan jag lira järnet, veckan ut dag och natt!! Smiley blinkar... bara för att ta igen förlorad tid! Sedan sitta och planera upp klanmatcher och andra trevliga matcher. Skulle gärna brainstorma med några utav er, om ni är intresserade utav att hjälpa mig med planering, kan ni ju adda min msn: filip_juventus@hotmail.com

PS: Jag kom på att jag inte sagt mycket om min ålder, jag är 22 och redan börjar känna att man är en veteran bland alla Killzone spelare, så det är trevligt att se lite mognare åldrar att sitta och lira med Smiley blinkar Men så jag inte uttrycker mig fel, så kan jag ju säga att alla åldergrupper är välkomna så länge de uppför sig Smiley lycklig

Glömde att nämna en sak, det är trevligt att så många är intresserade att joina klanen, när jag först startade den, trodde jag inte fler än 5 pers skulle vara intresserade. Så jag är glad över att så många har visat intresse, misströsta inte, snart kommer vi att lira och visa vad Svenskar går för! Smiley blinkar
Meddelandet redigerades av HCGC_Kyoshiro den 03-31-2009 06:53 PM
Member
Registrerad: ‎03-23-2009
0

Tjooo!

Låter som en bra och vettig klan Smiley lycklig

Behövs det fler members?
psnid: mupp99

/från en något svagt kz2 addicted Smiley blinkar
Member
0

Hej Mupp99,
Har ingen aning om vad max antalet medlemar på Killzone 2 klaner är, men du är hjärtligt välkommen! Har skickat en inbjudan!
Vad trevligt det är att du tycker att vi låter som en vettig klan Smiley blinkar Vi försöker hålla en trevlig stämma och inte stressa upp våra medlemar. Detta är trotts allt för att alla ska ha roligt tillsammans och för att man ska kunna lira med nya vänner man skaffar Smiley lycklig

Ha en bra dag!
Member
0

Officiell Turnering som startar 8'de April!!!

Hej, är ni sugna på en turnering som startar den 8'de April, alla tider är kvällstider. Jag borde ha nätet fixat innan dess, annars får ni ju lira utan mig, men jag måste ha erat samtycke om ni vill vara med. Måste adda oss ditt snarats möjligen isåfall!!

Info om turneringen:
http://killzone.com/kz/tour_upcoming_tours.psml?kz_tournament_id=62443

Vinnarna blir intervjuade utav Spelutvecklarna!!!! Smiley blinkar