Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Hej! Jag kommer vara inne då! Kan passa på och testa min mic också, har inte gjort det! Dock så kanske jag droppar ut, då jag fortfarande inte lyckats fixa nätet, det lägger av helt och återansluts då och då.
Har testat både trådlöst, och fast. Via router och utan router, på två datorer, testat en annan nätverkskabel, men problemen är fortfarande de samma.
Så antingen är det min Internet Leverantör som har gjort bort sig, eller så håller mitt Modem på att gå åt skogen. Så jag får ta och kontakta dem, så de får kolla lite djupare in på problemet!

Men hur som helst, jag kommer vara inne så mycket som mitt Internet kommer att tillåta mig! Smiley blinkar
Member
Registrerad: ‎02-25-2009
0

Tjena, jag skulle gärna vilja joina klanen Smiley lycklig är hyfsad duktig och spelar rätt så ofta, har dock ingen mic =(
Member
0

Hej,
Nu har jag bjudit in dig till klanen, välkommen! Hoppas du kommer trivas i HCGC! Smiley lycklig

PS: Till alla medlemar, nu på Måndag så kommer det någon och kollar på mitt Internet (tappar anslutningen var 3dje minut). Så förhoppningsvis kan jag börja spela igen Online efter det! Hoppas jag kommer få tillfälle till att spela med er alla! Ha en bra dag!
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

tjenixen! ja skaffade killzone 2 för bara en dag sedan och redan nu har suget för att gå med i en klan stigit rejält, så om man kan joina den så vore de fint, har ingen mic men kommer nog att kunna vara inne spela ganska så ofta, missa en klanmatch vill man ju verkligen inte göra Smiley lycklig
Member
0

Hej
Jag har aldrig varit med i en klan förut, men är förbannat sugen på att testa det nu. Jag har ingen mic men spelar ganska bra. Har fått 3, 6 och 10 % utmärkelsen.
Jag kan spela de flesta kvällstider i veckan och är gärna med i tävlingar.
Mitt psn är VattenSnok
Member
0

Halloj!

Om det fortfarande finns plats är jag väldigt intresserad av en plats i er klan. Kz2 lär ju bara bli roligare genom att lira med andra svenskar =)

Mitt PSN-id är: Henkrulf
Member
0

@Daggen93, VattenSnok & Henkrulf: Hej, nu har jag bjudit in er, så välkomna till HCGC! Hoppas ni kommer att trivas här! Smiley lycklig
Member
Registrerad: ‎03-28-2009
0

Finns det plats för en till? Jag har haft Killzone i ungefär en vecka nu och börjar bli bra på spelet. Jag har inget riktigt headset, men en gammal Eyetoy kamera som fungerar i nödfall. Smiley lycklig
Hör av dig!

Psn: diezel01
Member
Registrerad: ‎03-28-2008
0

Det finns alltid plats för mer i klanen Smiley mycket lycklig Jag välkomnar alla nya medlemmar!
Member
Registrerad: ‎02-28-2009
0

söker svensk klan att joina, 25år från norrbotten, har mic o skillsSmiley lycklig adda D-RabbID om det dugerSmiley blinkar